Unreal Tournament 2004

#1
Kjøpte UT2004 for noen uker siden, ble svært imponert! Grafikken er litt bedre enn UT2k3, spillet har fått den gamle UT stemningen igjen! Onslaught modusen er jo nesten et helt spill i seg selv. Også bruken av kjøretøy er genialt! Enspillerdelen er også utfordrende. Hva er deres mening om dette geniale spillet? B)
 
#2
Jeg mener at spillet er bra, svært bra... god stemning, superlativene henger løst jada jada...
Jeg må si at jeg foretrekker Halo fremfor noen annen futuristisk FPS med kjøretøy og mods..

Score: 85/100.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Vel, etter å ha prøvd demoen måtte jeg ha spillet, og jeg har hatt det nå i snart en måned. Plenty med action, übersmooth grafikk og stort nok arsenal til å skremme selv den mest hardbarkede diktatoren. Terningkast 6!
 
#4
Vi må få prøvd å spille litt sammen, hva er nicket ditt i UT? ;)
 
#5
Noen som spiller Demoen her?? mitt nick er =|Dr.Pain|=

UT04 er jo schiiiiiitt bra :thumbsup: , men desverre suger pc'n min maks.
 
#6
Syns UT2004 er knallbra! Så og si alt er perfekt, våpen,stemning,grafikk osv.
heter enten magicollie eller hoppus når jeg spiller online.
Vi må få spillt noen SG kamper
 
#7
Ok, dette er det perfekte emnet..
Kan en av dere gentlemen fortelle meg kort og greit hva konseptet i UT2004 er?

Jeg har hørt så mye fint snakk om UT-serien, men aldri fått testet det selv :rolleyes:
 
#8
Opprinnelig skrevet av Jani@27.04.2004, 14.54
Ok, dette er det perfekte emnet..
Kan en av dere gentlemen fortelle meg kort og greit hva konseptet i UT2004 er?

Jeg har hørt så mye fint snakk om UT-serien, men aldri fått testet det selv  :rolleyes:
Konseptet? Dette er et multiplayer skytespill. Du kan spille deathmatch, altså alle mot alle, team dm, capture the flag (hent flagget til motstanderen til din egen base), bombing run (amerikansk fotball med en bombe), onslaught (kontrollér forskjellige punkter på kartet forå kunne angripe finedens base) og assault (angrip forskjellige mål, mens det andre laget forsvarer).
Alt er pakket inn i herlig techno/metal musikk, og fantastisk grafikk, med en spillbarhet som er utrolig. Du kan i tillegg benytte flere kjøretøy som fly, jeep, hoovercraft, romskip osv.

P.S
Dette ble lit langt, men hvordan kan man ellers forklare dette geniale spillet?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Jani@27.04.2004, 13.54
Ok, dette er det perfekte emnet..
Kan en av dere gentlemen fortelle meg kort og greit hva konseptet i UT2004 er?

Jeg har hørt så mye fint snakk om UT-serien, men aldri fått testet det selv  :rolleyes:
Noko liknande Quake, berre med ny fancy innpakning.


Eg held meg til q3a!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Hehey, visst pokker er UT2004 spillet sitt.
Jeg har dessverre alt for lite tid til å spille online for tiden, men jeg har da kjøpt det og spiller online under nicket Yetipants i ny og ne.

Opprinnelig skrevet av Ava1on`
Noko liknande Quake, berre med ny fancy innpakning.
Eg held meg til q3a!
Jeg var Quake-fantast før, men UT2004 inneholder så mye nytt og artig at Quake 3 rett og slett ikke kan måle seg. Ikke bare er det mange flere våpen i UT2004 (som fører til større variasjon), flere spillmodi, kjøretøy og annet snask, men de små detaljene er også bedre gjennomført. Mutators, for eksempel. Dodging. Adrenaline combos. Flere bruksområder for hvert våpen. Alt dette virker ubetydelig hver for seg, men som en helhet gjør det UT2004 til et mye kulere spill enn Quake 3.

Forresten: Har noen noen gode servere å anbefale?
Dessuten, hva er det magiske trikset for at voice-chat skal fungere? Har prøvd X antall ganger på LAN, men ingen av oss kan høre hva de andre sier...
 
#11
Bruk All Seeing Eye for å finne gode servere. For å få mic'en til å virke må du først og fremst ha høyt volum på, både i Windows, og i UT. Du må også snakke i riktig kanal, dette reguleres med tastene I, O, P tror jeg det var (sjekk manualen). Så holder du inne mic-knappen, og snakker. Verre var det ikke for meg iallefall. :)
 
#12
Dette spiller jeg når jeg har tid. Loadingen tar utrolig lang tid på PC'en min, og når jeg først skal spille det spiller jeg som oftest Onslaught over internett. :D
 
#13
Loadingen tar nesten alltid lang tid, det er så mye teksturer som skal lastes osv. På Unreal Tournament sitt forum finner du mange nyttige tips for å gjøre UT raskere...