Unreal Tournament 3 (PS3) ute nå!

NEI. Jeg ville ha dette spillet i November!

Kilik

Lokal moderator
Dette gjelder kun PS3-versjonen. PC-versjonen kommer i november som planlagt.

Resterende lineup med eksklusive spill til PS3 for resten av året:

Folklore - 12.okt 2007
The Eye of Judgement - 26.okt 2007
Singstar - November 2007
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - 7.nov 2007
Lair - 9.nov 2007
Haze - 23.nov 2007
Uncharted: Drake's Fortune - 5.des 2007
Gran Turismo 5 Prologue - 13.des 2007

Folklore og Lair ville jeg ha holdt meg unna. Eye of Judgement virker som en billig gimmick. Ratchet tror jeg blir bra. Haze kan også bli bra, men neppe noen Halo-killer. Uncharted er jeg litt tvilende til, men det har potensiale. GT5 Prolouge er en sikker hit.

Tenker på Xbox 360 jeg da.

Kilik

Lokal moderator
X360-versjonen ble utsatt til 2008 for lenge siden. Det er fortsatt planen at det kommer på PS3 før X360.

SITAT(kilik @ 03.10.07, 00.56) 84142
Dette gjelder kun PS3-versjonen. PC-versjonen kommer i november som planlagt.
Resterende lineup med eksklusive spill til PS3 for resten av året:

Folklore - 12.okt 2007
The Eye of Judgement - 26.okt 2007
Singstar - November 2007
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - 7.nov 2007
Lair - 9.nov 2007
Haze - 23.nov 2007
Uncharted: Drake's Fortune - 5.des 2007
Gran Turismo 5 Prologue - 13.des 2007

Folklore og Lair ville jeg ha holdt meg unna. Eye of Judgement virker som en billig gimmick. Ratchet tror jeg blir bra. Haze kan også bli bra, men neppe noen Halo-killer. Uncharted er jeg litt tvilende til, men det har potensiale. GT5 Prolouge er en sikker hit.
[/b]
Hvor har du det fra at PC versjonen ikke er utsatt? Har du en link til pressemeldingen?

Ellers så var Folklore demoen ekstremt kjedelig. Jeg er litt spent på hva de norske anmelderne syntes om Lair, men jeg tror jeg ikke kommer til å kjøpe det.

Eye of judgement, neitakk. Jeg vil heller vente til dette kommer: http://youtube.com/watch?v=y_MPB6H67jc

Singstar... meh, mesteparten av tiden jeg spiller er for meg selv. Kommer ikke til å sitte å synge for meg selv.

Haze.... ja! veldig interessant spill, litt avhengig av anmeldelser her. Siden det og UT3 egentlig skulle komme nogenlunde likt hadde jeg tenkt til å droppe Haze. Men nå ble det jo plutselig mer interessant.

Uncharted virker også veldig spennende. Jeg trenger egentlig å vite litt mer om kampsystemet og lenden på spillet før jeg bestemmer meg for å kjøpe det.

Gran Turismo? Neitakk. Liker ikke realistiske kjørespill. Motorstorm FTW!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Temmelig subjektiv stil på den spillsida du lenket til, må jeg si.

Men ja, jeg var også en av de som gledet seg til UT3 på PS3 i år. Får heller spille mer Team Fortress 2.

edit:
Fra Epic sitt forum:
Opprinnelig skrevet av Mark Rein
As a public company, Midway felt an obligation to its shareholders to let them know about the possibility of a delay. But our goal is still to get the PS3 version of UT3 in stores before the end of 2007. However, we will only ship it once it’s ready and is the best game we can deliver. The PC version is still on track for a November release.

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Ramiuz @ 03.10.07, 01.05) 84145
Hvor har du det fra at PC versjonen ikke er utsatt? Har du en link til pressemeldingen?
[/b]
Hakket mer seriøse sider enn det du linker til :)

SITAT
The PC edition is still set to release in early November, and Midway president and CEO David Zucker said in an investor conference call that there is no announced timing on the release of the Xbox 360 version of Unreal Tournament 3. However, a Midway representative confirmed to GameSpot that UT3 would still see a period of console exclusivity on the PS3.[/b]
Gamespot

Vil tippe det jubles litt i kontorene til Free Radical nå.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Thinaran @ 03.10.07, 01.11) 84147
Temmelig subjektiv stil på den spillsida du lenket til, må jeg si.
[/b]
:D "Bloggbasert nettavis." Mye blog og lite avis, i så fall.
SITAT
Jeg gledet meg utrolig til dette spille skulle komme, ettersom jeg syntes Unreal Tournament er det beste online skytespillet noen sinne. Nå virker det som 2007 ender opp som et år der jeg kun har et fysisk Playstation 3-spill (Motorstorm).[/b]

Novastrum

Feminist-elitist
Unreal Tournament skal spilles på PC uansett, med kontorstol og mus og tastatur. Et spill som krever så mye konsentrasjon og finkontroll kan ikke spilles i sofaen. Gleder meg ekstremt mye. Har allerede funnet ut at maskinen min takler UE3 helt fett, ved både BioShock og Stranglehold. Så da blir det saker. Trenger bare ny PC-skjerm. Og ny Razer-mus. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klart det blir Unreal Tournament 3 på PC, noe annet var liksom aldri aktuelt.

Lodin

Der Waaaah
Han skal spille det i fem minutter og så finne ut at det er akurat det samme opskrytte twichspillet ingen har brydd seg om siden 2004 og så spille noe annet. ^_^