Unreal Tournament - Pre Alpha

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Vel. Altså. Jeg vet ikke med dere, men jeg stinker i denne spillen, men det gjør ikke at jeg ikke har lyst til å spille det en gang med folk fra SG.
Så da kan jeg jo nevne at jeg heter det samme i den derre Epic games launcheren som jeg gjør her og folk kan jo legge til sine nick hvis de har den dritten installert.

Jo! Nevnte jeg at det er gratis?
Det er gratis. Dealen er at Epic vil at folk skal lage dritt til spillet også tjener de ganske mye penger på ting de selger til spillmotoren og drit også tar de seff betalt for maps og slikt når de kommer, men tipper det også kommer til å komme sånne "pakker" med must haves og slikt senere. UanZ. Bli med en gang a?
og legg meg til, og alle de andre fra SG du føler du er kul nok til å være venn med.

agradula - agradula
Buggz - Sviddlauk
Ganon - Haglegnomen
Justincase - Narsha
Neocon - Drjimshorts
Tomas - Roros
Yetipants - Fetthesten
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg heter seff fetthesten på sånn derre Unreal også.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Kommer aldri i verden til å klare å kjøre spillet på råtten læppis, men skal sjekke om det går. Savner UT så absurd mye
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Narsha, fremtidig Unreal-pro.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#7
heter Roros. Har spilt en del og låst opp emo-håret og er flinkest i verden så vidt jeg vet (har spilt mot spillere én gang).

Hot tip: Hvis du laster ned Shadow Complex får du gratis skin i UT.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
Sånn. Var pissesliten i går og så på litt drag race istedet.
Men i kveld kanskje? Vet ikke hvor mange som kan eller vil men detgår jo an å prøve å delvis arrangere ihvertfall?
Så hvis noen ikke kan og skal raide eller ditche istedet så er det greit lehoom, men kan jo prøve å si f.eks. Klokka 20:00 eller no? Hvis folk skriver når eller om de gidder så er det lettere for alle. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Jeg er ikke hjemme og har bare tilgang til MacBook :/ Har fortsatt ikke testet dette, men bør gjøres snart! Kanskje på ettermiddagen, jeg spiller ofte etter åtte eller er på macen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#14
Det eide. Fetthesten, neocon og tomas logga også på. yay.
Det var også morsomt å se at jeg ikke var SÅ dårlig som jeg var sist jeg spilte mot fetthest i quakeIII Arena. for det var pinlig. Gikk faktisk ganske bra i dag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Bare så det er nevnt så var jeg AFK i noen minutter mens jeg ordna med unger den siste runden, havna EGENTLIG på andreplass hadde det bare ikke vært for @Neocon aka Wall McHackerson aka Aim McBotterson som sneik seg forbi i BOKSTAVELIG TALT siste nanosekund.

Men ja, det er en feit spill. Spill den.
 
#16
Gøy å spelle selv om det tok litt tid før vi kom oss til samme server. At det gikk bra på Sand aka. de_dust var vel for det meste hell. På den siste runden hadde jeg en imponerende score på 8 - 32 i K/D.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#18
Testa challengesene litt. Jeg kan rapportere at de hvor du har botter på laget ditt er mer eller mindre uspillelige. Jeg gikk 27/4 og vi tapte fordi alle bottene mine hadde 0/11 elns. I CTF var flagget hjemme bare mens jeg var på defense, og i det øyeblikket jeg forlot basen eller døde cappet fienden det #neveragain
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#19
Det er ikke tilfeldigvis noen her som har addet meg som heter gkecske? Nei? Trodde ikke det.