Unreal Tournament - Pre Alpha

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Jeg er Sviddlauk og har lagt til alle i førsteinnlegget.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Pre-alpha innebærer blant annet at vennelista er litt ute å kjøre, viser det seg. Prøvde å legge til Neocon men fikk feilmelding henholdsvis om at han ikke ble funnet og at vi allerede var venner. Han vises som venn når vi spiller sammen, men ikke i vennelista mi. Bare... nikk og smil eller noe.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Ja, så @ganon og jeg spilte dette litt i går etter å ha lasta ned en oppdatering på 3GB. Hovedmenyen er nå mye mer funksjonell og grei å navigere i. Jeg har ikke testet challenges enda, i stedet heiv vi oss rett inn i noen matches.

Først opp var en instagib-deathmatch og steike ta det er intense saker. Unreal Tournament er allerede høyoktan overlydsfart og nye UT matcher både hurtigheten og følelsen av UT99, men instagib setter det hele på spissen og setter reaksjonsevnene dine på prøve. Noe så jævlig også. Følelsen av å nå en multikill før du stryker med er hella nice, men noen av de vi spilte med var overmenneskelig gode. ganon og jeg jublet hver gang vi knerta fyren som lå øverst.

Etter noen få runder forsvant plutselig alle de andre, så vi kjørte noen runder instagib mano à mano, spesielt på Deck16 aka Den Bpste Bretten. Her var det plutselig et eller annet som falt på plass, for jeg fant flyten umiddelbart og tok en gedigen ledelse før ganon fikk skjerpet seg og gjorde sluttresultatet mindre pinlig. Jeg var en stund i sonen og klarte flere drap på rent instinkt, enten ved at jeg visste at han ville dukke opp der og der eller ved ren twitching. Det er dette man spiller UT for!

Deretter fant vi oss en ny server for noen runder klassisk deathmatch. Serveren ble populær og det ble hårreisende trangt og folk overalt, så titt og ofte var man i kamp med bare pistolen. Selv med ræva K/D-ratio er det en fornøyelig opplevelse, så jeg håper inderlig vi får til en Spillegal Spiller Supre Skyte Spill Sammen Senkveld Spesial.



Btw, dette er spillet som får meg til å trene rævmuskulaturen for jeg blir så jævlig anspent av det hele.


EDIT: Vi var også innom en instagib capture the flag og det snakker vi ikke om.
 
Sist redigert: