Unreal Vs. Battlefield!

#1
Jeg har tenkt til å kjøpe meg et nytt spill til PC. Det blir enten Unreal 2004, eller Battlefield Vietnam. Tingen er bare det at jeg ikke har peiling på hvilket av dem jeg burde kjøpe, siden jeg bare skal kjøpe et spill.

Jeg kan slenge ved at mange av kameratene mine i klassen spille Battlefield Vietnam, så jeg henger litt mer over det spillet. Overbevis meg! :confused:
 
#2
Kvifor er det ingen som likar vanleg Battlefield 1942 lengre ?

Det er alltid vietnam ditt og vietnam datt!

Kjøp deg vanleg 1942 isteden for vietnam.
 
#3
Jeg har ikke spillt Battlefield så mye, men UT2004 derimot, har jeg brukte mye tid på. UT2004 har mange forskjellige spillemoduser, deathmatch, capture the flag, assault og ikke minst onslaught. Onslaught kan kanskje beskrives som en blanding mellom Deathmatch, domination, og BF, hvor man skal prøve å holde forskjellige punkter på kartet for så å kunne angripe hovedbasen. UT2004 har herlig grafikk, gameplay og er langt bedre gjennomført enn UT2003. Prøv demoen før du kjøper BFV. :)
Du får vite mer i anmeldelsen min når Spillegal åpner (jeg skal gjøre den ferdig snart ILiuz, lover!) :svette:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg tror det kommer ann på hvilket spill du foretrekker. Det eneste Unreal og Battlefield har til felles er at de har vehicles og er first-person-shooters begge to. Unreal har færre, men mer ekstreme våpen - mens Battlefield går for en mer realistisk vending.

Poenget mitt er at hvis du liker Unreal-serien mer enn Battlefield-serien, kommer du til å kjøpe Unreal 2004, og vice versa. Pass på å prøve begge, ihvertfall.
 
#5
Men sånn generelt sett, hva ville dere anbefalt? Jeg har ikke spilt så mye skytespill før.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Det finnes ingen demoer av Battlefield: Vietnam.

Uansett, så har jeg begge spillene, og de er absolutte toppspill. Begge har sin sjarm, men ettersom de fleste av vennene dine har BFV, ville jeg heller kjøpt det. Det er tross alt morsommere å spille sammen/mot noen du kjenner, en mot villt fremmede mennesker. :tommelopp:
 
#8
Avalon: jeg spiller BF 1942! Foretrekker det framfor BFV, er kanskje litt konservativ ^_^

Fun/adrenalin faktoren er nok litt høyere på UT2004. Men som Avalon sa, prøv ut demoene.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Jeg vil sterkt anbefalle Battlefield: 1942 og Battlefield: Vietnam. Begge de to spillene kjempe gode og det er mye action i dem :p Det er mange fly, helier og tankser og andre kjøre tøyer i spillene også som er fete og bruke!
 
#10
hadde enten kjøpt bf1942(det minker med pather til det, men vi har jo alltids modder) eller bf2
 
#11
Mandark: Jaok, det småante eg igrunn.

Men Jinzo, kan ikkje du laste ned demoen til UT 2004, og blir med ein av kameratane dine heim for å teste BFV ?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Dai'shan@25.05.2004, 21.21
Avalon: jeg spiller BF 1942! Foretrekker det framfor BFV, er kanskje litt konservativ  ^_^

Fun/adrenalin faktoren er nok litt høyere på UT2004. Men som Avalon sa, prøv ut demoene.
da må du spille litt sammen med meg og ava1on :tommelopp:

vi befinner oss på battlefield.no serverene.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Jeg spiller BFV hver dag, og det blir stadig morsommere, spesiellt etter den nye patchen(dog en bugfix ikke hadde skadet). Hunter deg ned med hagla, anytime.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@25.05.2004, 20.23
Mandark: Jaok, det småante eg igrunn.

Men Jinzo, kan ikkje du laste ned demoen til UT 2004, og blir med ein av kameratane dine heim for å teste BFV ?
Jo, det gjør jeg! Takk or alle svar!
 
#15
Er det mange her som spiller Battlefield Vietnam? Isåfall kune jeg jo spilt med noen her når jeg kjøper meg det. :)
 
#17
Aha, men noen som vet om det er mange her som spiller BF: Vietnam? Hadde vært tøft å spille med noen fra Spillegal da! :)
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#18
Har spilt begge, og jeg synes UT er mange, mange ganger bedre enn BFV. Med UT får du med alle modusene og banene mye mer for pengene, dessuten er BFV desverre veldig buggete og utrolig ubalansert. Vi har jo en klan gående her på sg der vi spiller begge spilla, så å spille med folk herfra får du gjort uansett. Men jeg anbefaler deg absolutt å sjekke ut demoen av UT før du bestemmer deg.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Stiluz@25.05.2004, 18.36
UT2004 har herlig grafikk, gameplay og er langt bedre gjennomført enn UT2003.
Døh, spillet er så likt at det eneste de har endret på er litt på våpen, nye game modes og visket ut 2003 på paint og slengt på en 4.
Litt for likt for min del, men UT2k4>BF for alltid :)
 
#20
Det ser ut som om de fleste liker Unreal best. Da går jeg nok for det jeg.