Uoffisiel Tekken 4 turnering

Jeg kan sikkert delta for moroskyld. :)

Opprinnelig skrevet av maddon+29.04.2004, 11.13-->
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@28.04.2004, 11.57
maddon,, når skjer detta? til sommer?
Tja, prøver å fixe det i slutten av mai sånn at ikke vi ødelegger ferien.. Får se hvordan det går.. Skal imformere med en gang jeg veit en dato.. [/b]
Jepp, fiks det før sommerferien du, da kommer jeg garantert ;)

fight fire with fire :D
He he he :D Ja tekken soundtracket er ikke så langt unna "homohouse" at det gjør noe desverre, he he he.. Vel vi får skru ned musikken og beholde lydeffektene på eller noe.. Har et lite håp om at crewet i T5 har litt bedre musikksmak..

Ahhh..kom igjen da...sett igang denne turneringen maddon, gi oss litt info da. Jeg må seriøst han noen tekken kamper med noen!!

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@08.06.2004, 21.37
Ahhh..kom igjen da...sett igang denne turneringen maddon, gi oss litt info da. Jeg må seriøst han noen tekken kamper med noen!!
Vel NiloPilo, jeg venter fremdeles en uke el to til for at folk skal bli ferdig med x-amener og sånn..

Skal legge ut når jeg har booka lokalet (slutten av Juni)

Ellers er det muligheter for å game litt med meg og bror i mellomtiden om du vil.. Bare send en e-post..

Hmmmms
Eagle Jin, hawk, sortulv, Cinos og NukleuZ:
Ekke dette muligheten vår for å spille sammen?
Endelig kan vi bevise at vi Lørenskog gutta*meg og NukleuZ* er bedre en dere oslo gutta i tekken.....
Vis dere stiller opp. be ready for some woooooop ass :D

Hehehe..
Nanok: Hva med å vise hvem som er best en annen gang i tillegg? ;)
Og, skal ikke begå samme feil som forrige gang da jeg valgte Paul av alle mulige..er en av de største tabbene jeg har gjort. Så pass på denne gangen du :p

Ok, nå nærmer det seg, håper vi virkelig kan sette igang noe bra. Det hadde vært veldig morro å knust alle :p Men jeg er ikke sikker jeg, hvem er det her i Norge som virkelig skiller seg ut når det gjelder Tekken. Gutti? Det hadde vært smuud hvis han eller flere av de beste i Norge kunne være med :rulleøyne:

Gutti spiller ikke Tekken 4, men Skiens eliten møter kanskje opp. Selv om vi er de beste! *muhahahah* :djevel:

Ingen (bortsett fra Skien og Oslo) i Norge skiller seg ut i Tekken 4 i Norge, jo! Eaglejin og Hawk. Fordi de er de eneste i Norge som spiller på frames og kan det. Og jeg :)

Opprinnelig skrevet av Duke@13.06.2004, 18.29
Ingen (bortsett fra Skien og Oslo) i Norge skiller seg ut i Tekken 4 i Norge, jo! Eaglejin og Hawk. Fordi de er de eneste i Norge som spiller på frames og kan det. Og jeg :)
OK, hva i alle dager snakker du om, har du glemt noen her eller? Hva med en inder i drammen, er ikke han flink eller? Hæææ....si meg en ting duke. Er ikke jeg flink i tekken?

Du har potensiale NiloPilo :) Viljen er der, men ikke erfaringen. :)
God på Norgesbasis, ja.
Men det er fortsatt morro å spille mot deg da. Huske du hvor mye jeg sleit med min halvødelagte sticke? *haha*

Opprinnelig skrevet av Duke@14.06.2004, 01.04
Du har potensiale NiloPilo :) Viljen er der, men ikke erfaringen. :)
God på Norgesbasis, ja.
Men det er fortsatt morro å spille mot deg da. Huske du hvor mye jeg sleit med min halvødelagte sticke? *haha*
Jo da, jeg husker det. Den sticken kan du bare brenne. HAHAH!!! kan aldri glemme det, men det var jo morro :D
---------------------------------------------------------------
Det er sant duke, erfaring. Ønsket jeg spilte litt mer seriøst for noen år siden :ehm...: Jeg begynte å spille tekken seriøst når Tekken 4 kom ut. Men det er litt kult, skaffet meg Tekken4 spillet en dag før Nm. Men RedHawk måtte slå meg ut.. Erfaring, fiske fisse!!! Men jeg tror jeg må nesten sende Maddon en e-mail jeg, trenger å spille mot en eller annen nå. Duke vi må ta det en gang til da, husk å ta med sticken din du

Opprinnelig skrevet av Duke@13.06.2004, 18.29
Gutti spiller ikke Tekken 4, men Skiens eliten møter kanskje opp. Selv om vi er de beste! *muhahahah* :djevel:

Hehe... er vi det??

Duke: Jin frames :kul:
Hwoarang frames? fått til jf sky rocket få ganger for en stund siden. Og som du vet (bør vite hvertfall ;)) så er han hovedfyren min.
Dvs: jeg gruser alle! :D

...men det kommer an på hvilket humør jeg er i da.. :p

Nilo: Jyw (just you wait). Hvis Jeg er i godhumør, og møter deg har du ikke sjanse! Muahahahahahahahaha! *ALIVE* :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@16.06.2004, 20.49

Nilo: Jyw (just you wait). Hvis Jeg er i godhumør, og møter deg har du ikke sjanse! Muahahahahahahahaha! *ALIVE*  :tommelopp:
Okey, spar deg til du møter meg du, du trenger å samle opp all din styke får å ta meg :p

Var hos maddon idag da, gutta har jo skills som pokkern, flinke er de som f også. Jævlig bra spilt av Kim, Maddon og seff Joakim. Klare fav til turneringen :)

EagleJin

Bear Necessity
Blir spennende å se denne turneringen. Om team Skien, team lørenskog, team Drammen og team Oslo (dere vet hvem dere er ;)) møter opp blir dette fort big clash! Ser for meg utfallene av kampene allerede. Jevnt over ganske godt spilt (så lenge ingen bruker Paul da..)
:p

Paul? Hva med han? *Prøve JF*, fikk ikke til, prøve igjen, og igjen, og..hehe..tok d1,2 denne gangen.. :p

Er det slik du mener Hyulvinji? hehe..

Team Skien, Lørenskog, Drammen og Oslo kan bli kult. Egen offisiell turnering så vi finner ut hvem som er best :p

Opprinnelig skrevet av Violet+16.06.2004, 10.21-->
<!--QuoteBegin-Duke
@13.06.2004, 18.29

Hehe... er vi det?? [/b]
Selvfølgelig er vi det! :D

Men seriøst Violet, skal vi begynne å game igjen? Er så megarusten i Tekken at det er en skam for fightingsjangeren generelt.
Må bli varm igjen.

Opprinnelig skrevet av Duke+18.06.2004, 20.43-->
Opprinnelig skrevet av Violet@16.06.2004, 10.21
<!--QuoteBegin-Duke
@13.06.2004, 18.29

Hehe... er vi det??
Selvfølgelig er vi det! :D

Men seriøst Violet, skal vi begynne å game igjen? Er så megarusten i Tekken at det er en skam for fightingsjangeren generelt.
Må bli varm igjen. [/b]
Jævla NERDER uuu vi er skilla vi er best Skien og Oslo KISS MY LARGE ASS