Urban dead

oma

Village Drunk
#1
Quote - In death, the city stirs. Its borders still locked down after a sudden government quarantine last year, Malton's trapped civilians make their way through the derelict buildings, surviving the winter to rebuild their fragmented society from the rubble upwards. Military cleanup squads patrol the empty streets, stationed in the city for the long haul, while embedded scientific groups continue the experiments that brought them here.

And the dead rise up and thrive, trailing through the ruined streets of the city, milling between buildings and clawing through makeshift barricades and diversions, reclaiming the city as their own.

- end quote

Noen her på forumet som spiller aktivt? Mener å huske lodin snakket om dette for litt over ett år siden, jeg lagde en profil, men begynte ikke å spille før for noen dager siden. Er det noen klan/gruppe/lignende på spillegal?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Lagde meg en konto, men orket bare spille det en gang. Omtrent alle husene er barrikaderte, og det er umulig å drepe zombier med skytevåpen fordi personen din ikke klarer å treffe noe som helst. Orker ikke å spille det i mange dager bare for å gå opp en level så man er marginalt mindre ubrukelig.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Kanskje legge ut en link? :p
Og ja jeg spilte dette en periode, men ga opp ganske fort. Kjedelig å alltid bli ganga opp på av folk å måtte lage ny karakter. Syns ikke det sosiale aspektet gjorde så mye for det heller.

Syns Zomband er artigere. Bare SP, men ellers ganske likt. Bortsett fra at man ikke er totalt ubrukelig og kan dualwielde brannøkser iført strømpebukse, slakterfrakk og sveisehjelm. :v:
 

oma

Village Drunk
#4
hoho, jeg har 5 xp på noen dager =D - jeg tror nok gleden med spillet kommer etterhvert, det dannes communities, og man blir med i andre grupper som har ansvar for kjøpesentere og katedraler osvosv, som konstant blir angrepet av zombier, man må oppbygge barikadene når de blir rast ned, og det er rett og slett ganske zombiapokalyptisk når en er kåmt i gang med det

dog, en trenger litt lesing på wikien deres for å få litt info om hva en bør gjøre når man har valgt den characteren man har, eventuelt er det ganske lurt å gjøre det omvendt, lese førsrst, velge etterpå
 
#5
hmm virket intresant nok, skal prøve det ut, må bare finne ut om jeg vil være Medic, Scout eller Fire Fighter... noen forslag?

Hva er du bestemor?