URL/bildekoder funker ikke i signaturen

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ja, hvorfor er det slik egentlig? Jeg kan jo skjønne det hvis alle plutselig begynner med digre bilder i signaturen.

Men linker da?
 

Sancti

Terrorkatt
#3
Jeg tror linking i signaturen ble slått av fordi de ble misbrukt en del, men jeg er ikke helt sikkert. Vi får spørre sjefen over alle sjefer.
 

Endre

Ødela forumet
#6
Linker i seg selv hadde vært greit, men skrur vi på BBcode i signaturen tillater vi også stor rosa skrift og dritstygge signaturbilder. Det blir desverre ikke aktuelt.
 
#7
hvis jeg ikke tar helt feil, så har The Creature en eller annen form for Link i sin signatur.
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Du kan selvfølgelig legge inn adresser i signaturen din, men dette er ikke linker du kan trykke på. De må kopieres og limes inn i adressefeltet. The Creature har heller ingen klikkbare linker.
 
#9
merklige saker, for hver gang jeg klikka på en av addressene, så kom jeg til Einherjar guild hjemmesiden...
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Nå også? :blunk: Eller var det bare før? Jeg tror den funksjonen var på en liten stund for et par måneder siden, men det skal ikke gå an nå. Jeg kan i alle fall ikke klikke på noe...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Det er likevel noen som har klikkbare linker i signaturen, til dømes Nobu ...
 

Sancti

Terrorkatt
#12
Det er mulig å ordne det, men det må gjøres manuelt, og det er bare Sjef som kan gjøre det (ikke forumsjef). Derfor er det ikke noe vi vanligvis kommer til å gjøre for medlemmene. Noen få (sånn som Nobu) har fått det av forskjellige årsaker, men det er altså ikke noe å mase om, da verken jeg eller moderatorene har rettigheter til å gjøre det.
 
#14
Det burde nå være mulig å sette inn hvilke BB-koder som skal være aktivert, tror jeg så det i adminpanelet på IPB, men det kan jo også hende at øynene mine spilte meg et puss. Hvis ikke det går an å eventuelt sette inn at url funker, men ikke img, så bør de gjerne legge inn støtte for det.
 
#15
Wow. Leste emne eller? FÅR IKKE LOV! Ikke "går ikke ann".


Unger, altså ...
 
#16
Bildesigg ble tatt vekk pga alle fargene man kan bruke i signaturen og det tar fokus vekk fra inlegget.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#20
Greit at bilde sigger ikke er lov, men hvorfor kan man ikke ha linker i siggen, den gjør jo ikke særlig skade da.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.