Valgets kval i MMORPG-sjangeren

Opprinnelig skrevet av Buku@24.08.2004, 12.38
Anarchy Online: Alien Invasion kommer vel ut snart? (E3-Video)
Jeg synes iallfall det ser rimelig bra ut... Er det noen her på Spillegal som spiller AO?
92380​

Heisan! Jeg spiller AO med Notum Wars og Shadowlands expansion set. Har spilt det nå siden mai. Jeg syntes det er utrolig bra, kjempemye å finne på der, nesten som jeg har problemer med hva jeg skal velge å gjøre der inne. Har to characters der inne.. Charmy (lvl 87 adventurer) og Ztreak( lvl 21 Fixer). Spiller på Rubi 2 serveren, så bare ta kontakt om noen spiller det. Eneste andre jeg har prøvd er SWG. Jeg er ihuga SW fan, men det spillet likte jeg ikke noe særlig. Kan hende det er et skikkelig bra spill, men bare meg som er blitt for vant med AO. AO er for meg et stort spill, med mange muligheter. Du finner veldig greie folk der inne, og de fleste av dem er utrolig hjelpsomme med folk som er ny der inne. Fordel med spillet er at det går an å hente det ned fra AO's sider og prøve det ut en stund uten å betale for det. Med andre ord... Ingenting å tape på å teste det ut. Et stort pluss er at først gang du logger deg innpå spillet er at det står en ARK (Frivillig erfaren spiller) som tar imot deg første gang og virkelig hjelper deg igang. Ikke bare en hjelpefil som du må lese side etter side. De bruker glatt en time til to på deg visst du trenger det. Jeg vil iallfall anbefale dette spillet.

Som et team spill, og et rvr spill Knuser daoc all motstand. Det er liksom ett mål med å bli max lvl, drive med rvr. Mens i de andre mmorpg spillene er d max lvl etter 1 ÅR playing og hva skjer så...... ok jeg er max lvl, hmm skal jeg ehh farge armoren litt anderledes, Nei daoc for meg er Uber alles.

Daoc er og ett spill der ingen har dødd av for mye spilling. eq har 2 till feller som jeg har hørt.

1)Japaner som tørket inn. Glemte allt, måtte spille.
2)En som stjal alle pengene til en japaner ina game, han hang seg selv

World of Warcraft ville vært mitt valg.

Hvis du ikke allerede har gjort det, foreslår jeg at du ser litt på denne siden: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/
Ikke glem å se på races, classes og trade skills da :)

Meldte meg til og med på beta-testen :blunk:

Opprinnelig skrevet av ivan Juliussen@01.09.2004, 21.53
Som et team spill, og et rvr spill Knuser daoc all motstand. Det er liksom ett mål med å bli max lvl, drive med rvr. Mens i de andre mmorpg spillene er d max lvl etter 1 ÅR playing og hva skjer så...... ok jeg er max lvl, hmm skal jeg ehh farge armoren litt anderledes, Nei daoc for meg er Uber alles.
96793​

Yeye, så du er level 50, du har brukt 1 mnd på å bli level 50,
så må du bruke 1 mnd på å gjøre master levels og levle artifacts.
Så tar det 2 måneder i daoc før du i det heletatt kan kunkurare med andre
spillere så består resten av spillet i å farme realm points.
Løpe til emain drepe, dø, løpe tilbake.. ad infinitum

Når NF kommer kan du ikke engang bruke din klasse sine abilities til å farme,
da er det bare siege equipment som gjelder... jaja hvis du syntes det er gøy så.
Daoc har hatt sin glans tid.

Opprinnelig skrevet av Buku@24.08.2004, 12.38
Anarchy Online: Alien Invasion kommer vel ut snart? (E3-Video)
Jeg synes iallfall det ser rimelig bra ut... Er det noen her på Spillegal som spiller AO?
92380​
Jeg! Og jeg stortrives med det! Kan anbefales på det varmeste, blir ekstra spennende nå som Alien Invasion har kommet :)

Og angående WoW så er det bare å inse følgende: WoW kommer til å suge i vinkel de første 8 månedene hvertfall.. Etter da har de kanskje fått rettet en del bugs og lagt til nytt stæsj, men til nå har det jeg har sett virket kjedelig og dårlig gjennomført. Men blir gøy å se hvordan det blir etterhvert :)