Valves nye utgiver er....EA!

#21
Opprinnelig skrevet av Agahnim@19.07.2005, 17.46
:flau:


EA Pacific har jeg ikke hørt om. Hvilke(t) spill ha de presset ut av rævva?
243367​
Ea Pacific gikk tidligere under navnet Westwood Studios, en av mine favoritt utviklere gjennom tidene. Nå er det desverre svært lite igjen av det som engang var Westwood.
 
#24
Og Blade Runner må vite.

Ang. emnet in question så må jeg si det begynner å skremme meg over hvor mye EA gir ut og har rettigheter til. Lurer på hvor lenge det er til de entrer konsollmarkedet og stjeler det fra Sony...
 
#25
Opprinnelig skrevet av Shigsy@19.07.2005, 22.10
De står for hele Command and Conquer-serien, så ja. De skrudde også sammen Red Alert.
243472​
De lagde ikke C&C Generals.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Men de lagde Legends of Kyrandia-serien og Lands of Lore. Så det, så.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Spitfire+19.07.2005, 22.31-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@19.07.2005, 22.10
De står for hele Command and Conquer-serien, så ja. De skrudde også sammen Red Alert.
243472​
De lagde ikke C&C Generals.
243487​
[/b]
Det gjorde de nok! Tips for fremtiden, gjør en liten kildesjekk før du kommer med slike påstander.

Kilde IGN
 
#28
EA har jo laget SSX-serien. Det er jo et nokså godt snowboard-spill. Ellers så er det jo bare de vanlige sportsfranchisene som NBA Live-serien, FIFA-serien, Madden-serien, NHL-serien for å nevne noen. Det kan jo også nevne at de også har laget Everything or Nothing som har høstet ganske grei kritikk. Men ellers så er det ikke akkurat skrikende mye som holder god standard.


Angående nyheten så er det ganske urovekkende at EA får enda større markedsandeler, selv om det i dette tilfellet (foreløpig) er i en liten grad.