Variabel selger/bytter spill! (FF7, Mass Effect ++)

På'n igjen med nytt emne.
Maskiner jeg vil ha spill til: 360 og PS3.

Spill jeg bytter/selger:

Play Station 1:
- Final Fantasy VII (original, CD-ene er perfekte, men coveret har noen cracks, ikke veldig store, men).
- Final Fantasy VIII Platinum (coveret er ikke helt tipp topp, men CD-ene fungerer utmerket)

Play Station 3:
- Uncharted: Drake's Fortune

Wii:
- The Legend of Zelda: Twilight Princess
- Wii Sports
- Rayman Ravin Rabbids

Xbox 360:
- Mass Effect

Gamecube:
- Eternal Darkness: Sanity's Requem
- Luigi's Mansion
- Call of Duty 2
- Det kritikerroste Beyblade V-Force

PC-spill, mest kontoer (men har også CD-ene om ønskelig):
- Hellgate London
- Quake 4
- Half-Life 2 gift på Steam

Det er vel det! :dumbells:

Halo 3, Rockstar's Table Tennis eller PGR3 mot Mass Effect? Et mellomlegg skal du også få. Jeg har også noen Blu-ray-filmer, hvis det kunne være interessant.

Dessverre er ingen de av noe spesiell interesse. Halo 3 er vel det eneste jeg kunne ville hatt, men det har jeg altså fra før.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser du fortsatt hauker Beyblade V-Force. Det må være helt spesielt for deg siden du har beholdt det trass den endeløse strømmen av tilbud som må ha kommet på det.

Sånn ellers, har du gjort deg opp en mening om hva du ville hatt for Uncharted: Drake's Fortune?

Hvor mange penger for FFVII-spillene? (Begge, ja :p) Interessert i Eternal Darkness også. Har kun eldre 360-spill til bytte.. CoD3, GeoW, Lost Planet, Battlefield 2 og noen fler.

Ah, trodde begge var FFVII.. Du har kanskje skrevet feil på en av de? :) FFVIII som er Platinum? Det gir jeg ikke allverden for, men hva med 300 for FFVII?

Ingen som har nevnt at det ikke er lov å selge wow-kontoer enda? :eek:

edit: fy faen så stygg den smilyen var.