Velkommen til det nye Hellfragger

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Japps jeg velger og legge ut denne nyheten på denne seksjonen, tror den vil passe inn her.

Og dette er da en nyhet som jeg tenker vil glede noen folk her. Og det er jo sikkert en god del av folkene her inne, som husker gammle Hellfragger og den tiden de regjerte med CS servere og alt :p
Så under her kommer info om Hellfraggers og det, det vil føre med seg.

Hellfragger retun's!

Hvorfor gjør vi så dette?
Vi har lenge hatt et ønske om å gi Counter-Strike litt ekstra oppmerksomhet. Det er ikke til å komme unna at Battlefield-serien har fått mest oppmerksomhet på Battlefield.no. Dette er også første skritt i å lage et Counter-Strike community som med tid og stunder vil bli en betydelig faktor i Norge. Hellfragger har i den siste tiden vært nede - uten webside og noen form for spillserverdrift. Dette har vi nå tenkt å endre på.

Iiiik... må jeg bytte community?
Nei, i grunnen ikke. Battlefield.no og Hellfragger vil henge godt sammen. I kulissene er det de samme folka, admins blir de samme og forumet blir det samme.
Med tid og stunder vil vi riktignok endre utseende på forumet for de som ønsker Hellfragger utseende.

Hva skjer med spillserverne?
De endrer naturlig nok navn. Alle Battlefield.no CSS-serverne vil forsvinne. Og de vil dukke opp i Hellfraggerdrakt. Det vil riktignok bli en del endringer. Enkelte av de mest populære serverne beholder vi, mens andre vil vi endre for å få enda flere spillere på serverne.
Det vil også bli en endring i DNSer. Serverne får DNS css1.hellfragger.no osv.
Den viktigste endringen er allikevel portene. Av serveradministrative hensyn vil disse endres, og vi vil ikke bruke standard Counter-Strike porter.
De korrekte portene vil bli annonsert så fort serverne skifter.

Jeg vil spille på Hellfragger NÅ!!
Jada masa. Det kan du. Vi har allerede fått opp to servere. Disse står på to verstinger av servere og skal gi deg MAKS spilleglede.
Serverne har 100 ticks og kicker spillere med over 80 i ping.
Dette er:
  • css1.hellfragger.no:21100 - Hellfragger.no #1 All maps - 100 Ticks
  • css2.hellfragger.no:21200 - Hellfragger.no #2 Dust Only - 100 Ticks
  • css3.hellfragger.no:21300 - Hellfragger.no #3 Dust Only * No Sniper - 100 Ticks
  • css4.hellfragger.no:21200 - Hellfragger.no #04 Fun maps - 100 Ticks
  • css5.hellfragger.no:21300 - Hellfragger.no #05 Favourites - 100 Ticks
(merk portene)

Når er alle serverne overført?
Det skjer forhåpentligvis innen en uke. Vi gjør dette fortløpende nå. Battlefield.no CSS #1 og #10 er f.eks tatt ned. Disse vil _ikke_ komme opp mer. Da må du se etter tilsvarende alternativ hos Hellfragger.
Dersom din favorittserver plutselig er forsvunnet så vet du nå alltså hvor du skal lete:
Hellfragger.no

Gimme more...!
Det skal du få. Sjekk innom http://www.hellfragger.no nå så får du en lekker video. Produsert av Thrillseeker. Denne vil bli erstattet med en ny forside tufta på nostalgien fra gamle Hellfragger.

Jeg håper alle er med å sprer ordet om at Hellfragger er tilbake, og at det er derfor Battlefield.nos CSS-servere forsvinner. Vi skal sammen lage norges beste CS-community!
<div align="right">1335454
[/b][/quote]

Kilde: Battlefield No

Håper noen vil sette pris på dete :tommelopp: