Ventrilo

#1
Ja, ventrilo, alle som vil oppfordres på det sterkeste til å være med, så blir det dobbelt så mye koz.


IP: 82.103.131.161
Port: 3816
Versjon: 2.3.1 (Også kjent som "Nye VT")

Download: VTmix

Props og mange klemmer til Nameless, som ordnet VTserver. :kos:
 
#2
Flotte saker :D Testet den nettopp, og alt ser jo ut til å fungere.
Så kommer folk til å henge på den før den 18.?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Altså ... må jeg snakke WoW, eller kan jeg bare henge der og kosepjutte med dere gutta? :usikker:
 
#5
Selvfølgelig kan du henge med oss Nichololas :kos:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
ja ok jeg prøver bare å være hyggelig jeg greit fatter tegninga vel fuck dere jeg lager min egen jævla kanal jeg så skal vi se hvordan faen det går med deres jævla homoer
 
#7
:elsk:
 
#8
eg snakkar isje me østlendingar


Den ene miccen jeg har er ganske så rævstygg og det er egentlig stemmen min og, så unnskyld om jeg ikke blir den mest pratsomme når vi spiller. :D
 
#9
For-kul-til-å-sende-spill-olas kommer til å snakke i ett sett.
 
#11
Du skal nok snakke jo.

Og nei, ham mente vel Nicholas
 
#12
Mente Nicholas, ja. Jeg kommer nok ikke til å snakke så mye piss, mest hyle ut "HEAL PET FFS NUB! Eller noe. :p

Skal bli så kos. ^^ 6 days and counting.
 
#14
Godt vi har ett rom med PW da. :kos:
 
#15
Kudos til han derre... du vet... han har ikke noe navn, så kan egentlig ikke si det... Jaja. Kudos til deg uansett, du vet hvem du er.
 
#17
Sooo. Hvordan setter man opp Ventrilo-informasjonen?

Lær meg a, plis a!


Edit: Nevermind ... jeg fant fila nå, lizzom

BAH! Trodde vi brukte den stygge DOS-greia jeg, for det var den eneste jeg fant som var 2.3.1.

Kom inn med 2.3.0.
 
#18
Ehm, lag en bruker (Helst med SG navn), klikk på [ --> ] ved sidenav der du kan velge server, trykk "New server", velg navn, skriv inn ip/port.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#19
Jeg er ganske nub på vt så jeg trenger litt hjelp. Jeg har lånt en mic av en kompis, men får den ikke til å funke. Mener feilmeldingen sier at den brukes av et annet program. Skulle ikke være så vanskelig å fikse, men jeg har aldri gjort det før...
 
#20
Kaaaanskje den reagerer på MSN? Lukk MSN å prøv, kanskje, bare for å utelukke det.