Verdens minste import-konkurranse [AVSLUTTET]

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Har 2 (to) rabattkuponger á $ 5 som kan brukes hos Play-Asia. Kupongene gjelder kun for bestillinger over $40 og må brukes innen henholdsvis 21. august og 28. august i år.

Hva dere må gjøre for å vinne en av disse latterlige premiene (ja det blir 2 "vinnere" her), er å fortelle meg hva dere skal bruke rabattkupongen på. For eksempel: "Jeg skal kjøpe Winning Eleven 8 til PlayStation 2" - "Flott!", sier jeg og sender koden via PM. Så enkelt kan det gjøres.

Trekningen kommer til å bli helt på MåFå and the judge's decision is final. Frist for innlevering er kl 17 søndags ettermiddag (dvs i morgen).

Da er det bare å skrive hva dere skal kjøpe og bli med i verdens første og minste import-konkurranse her på Spillegal-forumet!

AVSLUTTET! Vinnerene har blitt annonsert lenger nede

MoFo2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det er ikke noe å lure på en gang, jeg skal såklabbert kjøpe meg det ytterst legendariske Katamari Damashii.
Søppelballrulling med tidenes mest catchy soundtrack, here I come!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Play-asia har faktisk inne et eksemplar av Soukyugurentai. Ettersigende den nest beste SHUMUP'en til Saturn. (etter RS)Me andre ord: Jeg kjøper Soukyugurentai til Saturn.

En god nr.2 ville vært Shikigami No Shiro II, som jeg enda ikke har skaffet meg grunnet at Dreamcasten min er syk.
 
#9
Skal kjøpe meg Final Fantasy 1 og 2. Får man ikke begge i en pakke?
=)
 
#10
Du får søke gjennom siden deres og finne den... :) Her må jeg nok være litt pirkete og kreve "eksakte" titler og eventuelt en link til produktet.

MoFo2
 
#11
Så ut som de aller fleste spillene ikke var pal :p
Jeg som ikke har chippet ps2 en min eller noe...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Opprinnelig skrevet av gamemaster@08.08.2004, 00.31
Så ut som de aller fleste spillene ikke var pal :p
84121​
Skikkelig bombe der...
(spessielt med tanke på emnetittelen)
 
#17
Det gjelder alt som Play-Asia selger. Det har ikke nødt å være 1 spill, det kan være fx 3 kontrollere eller minnekort, så lenge den totale ordren før frakt kommer på $40 eller mer. (Dom säger så på den her KU-pången...)

MoFo2
 
#19
Vinnere etter loddtrekning ble Scarface og CubePro!

Gratulerer!

PM med premie vil bli sendt snart (ikke Spillegal-"snart" men innen 5 minutter).

MoFo2
 
Status
Stengt for ytterligere svar.