Verste spill 2009

Verste spill 2009

• Totalt antall stemmer
    20

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Desverre blir vi servert minst like mange dårlige som gode spill, men hvilket spill var verst i 2009?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, nominasjon Nilo. Førte det opp bokstavelig, ettersom han nok er den eneste som vil stemme på det alternativet (uten at jeg skal legge føringer på noe...).

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er det eneste på lista jeg har spilt, så jeg stemmer på det jeg og. Også fordi det var litt meh.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke spilt noen av dem, fornøyd med det. Var Silent Hill: Homecoming dårlig?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du seriøst stemmer New Super Mario Bros. her, da er det et tegn på at du er død inni.

Stemte Fairytale Fights. Håpet mitt er at det bare får en stemme, siden det ikke engang fortjener å vinne prisen for årets verste, og fordi det kan bety at jeg er den eneste her inne som har måttet spille det.

Litt interessant at noen har nominert og stemt på Skriblenaut, egentlig. Greit, det botcha et briljant konsept ganske spektakulært, men det prøvde iallfall. Og det var ikke direkte kjipt å spille, bare noen små topper av genialitet innimellom på ei lang, øde slette av meh. Nuvel.

Har ikke spilt noen av de der faktisk, men tror jeg har en anelse om hva som kan være tiårets dårligste spill.

[yt]mB1zWEhgrLs[/yt]

Litt interessant at noen har nominert og stemt på Skriblenaut, egentlig. Greit, det botcha et briljant konsept ganske spektakulært, men det prøvde iallfall. Og det var ikke direkte kjipt å spille, bare noen små topper av genialitet innimellom på ei lang, øde slette av meh. Nuvel.
Jeg. Det er jeg som er niggeren som stemte på Skribblenautene. Og det du skrev oppsummerte ganske godt hvorfor jeg stemte det også. Det at det i tillegg er det eneste spillet på lista jeg har spillt har definitivt ingen ting med saken å gjøre.
Men så stemte jeg også på Scramblednuts som årets mest innovvative spill, så det går liksom i null... på en måte.

Ed-to-the-it: Big Rigs er ikke like dårlig, som det er uferdig. Den utgitte versjonen kan knapt kalles en alpha-versjon. Det som dog er besynderlig er at den utgitte versjonen gikk gjennom en utgivers kvalitetskontroll. Nesten skremmende hva folk i bransjen gjør for penger.

Madballs, siden det var det jeg nominerte. Jeg har bare spilt demoen, men det holdt. Et møkkaspill på alle måter, stygt, klønete og totalt appelløst.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Her, Madballs mot Scribblenauts om den gjeve prisen som årets verste, noen avgjør!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Avgjort. Scribblenaut var en skuffelse, men årets dårligste? Preeeese...