Verste spill 2011

Verste spill 2011

• Duke Nukem: Critical Mass

Stemmer: 1 4,8%
  • Duke Nukem Forever

Stemmer: 15 71,4%
  • Jurassic Park: The Game

Stemmer: 2 9,5%
  • The Elder Scrolls V: Skyrim

Stemmer: 1 4,8%
  • Postal 3

Stemmer: 2 9,5%

• Totalt antall stemmer
    21

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Uff og akk. For hver ying er det yang, for hver Neo er det en Agent Smith og for hvert Mass Effect 2 er det et Matt Hazard. Joda, i år som i fjor ble det sluppet en liten stabel med titler som gjør seg verdige til tittelen Årets Verste Spill men som vanlig kan det kun være én vinner så da må Spillegal avgjøre.
Kan ikke være for ille da det ikke er veldig mange nominerte, men de er:

Duke Nukem: Critical Mass (DS):

Duke Nukem Forever:

Jurassic Park: The Game:

The Elder Scrolls V: Skyrim:

Postal 3:

Har bare spilt halvannet av spillene på listen men det er kanskje like greit, uansett på tide å stemme som vanlig!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemte Duke Nukem Forever.

Lodin

Der Waaaah
Douk er spillbart, det er ikke Postal 3. Bildet i OP er forøvrig fra da de viste det fram for første gang. Den lekre pelseffekten på grevlingen måtte tas ut av fullversjonen.

Nabbe

Har fin hatt.
Duke Nukem er uten tvil det vprste jeg spilte i fjor. Jeg hatet hvert sekund av det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan nevne at jeg ikke har testa Postal 3, da. Får sjekke det ut, men det er ikke en sjanse i havet for at jeg gir spenn for det. Hvordan skal jeg løse dette problemet mon tro.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
VG-Rune nevnte hvordan det spillet begynner på en eller annen video han har med jevne mellomrom, og det spillet høres og ser helt grønnjævlig ræva og smakløst ut.

Lodin

Der Waaaah
Jepp, men for å kjøpe det på Steam må du først søke etter det siden det ikke står lista no sted. Det eneste man får opp da er en trailer. Den klikker man på og da finner man en link til butikksida hvor man kan coppe det. =D