Versus 2007

#1
Versus som dere kanskje veit eller ikke er en av Europas største Fighting Games Gathering. Mer info kan dere finne her. Akkurat nå er det lite aktivitet på den siden, men mine kilder sier at den vil bli oppdatert snart. Datoen er 2007 3-5 AUGUST

Alle fra Norge som melder seg på for garantert plass i Turneringen, det regnes med å komme nesten 400-500 personer fra hele Europa. Så kom på RBN og bli lvl'd up!

Versus 2006 dro, JINsama, Netrom, Raider, Nukleuz, Robbie, Wallace og Nilo fra Norge, vi håper i år at vi får med oss fler.

Resultater Versus 2006

<div align="center">Vinnere


Street Fighter 3 Third Strike:

1. Ryan Hart (Yun) - 2300 kr
2. Grahf (Ken) - 1000 kr
3. Schmull (Urien) - 600 kr
4. Astax (Alex)

Virtua Fighter 4 Evolution:

1. Ryan Hart (Akira) - 1200 kr
2. Chief Gutti (Wolf) - 500 kr (NORGE)
3. Shmolz (Lion) - 300 kr
4. Jide (Lion)

Guilty Gear XX Slash:

1. Steph (Dizzy) - 2100 kr
2. Xzi (Jam) - 900 kr
3. Cyrox (Venom) - 500 kr
4. Elric (Chipp)

Soul Calibur 3:

1. SMOTU (Astaroth, Xianghua) - 2000 kr samt en PSP + spel
2. Xzi (Taki) - 900 kr
3. Talon (Setsuka) - 500 kr
4. Kvalsternacka (Hwang)

Tekken 5:

1. Ryan Hart (Kazuya, Feng) - 2000 kr samt en PSP + spel
2. Matt (Julia) - 900 kr
3. Devil (Feng) - 500 kr
4. Bob (Law, Ling, Heihachi)

Tekken Tag Tournament:

1. Ryan Hart (Jin, Kazuya/Heihachi) - 800 kr
2. Sakishiro (Jin, Kazuya) - 350 kr
3. Maxi (Ogres) - 200 kr
4. Pumping Iron (Kazuya, Lei)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spillere fra Norge som drar til Versus 2007 3-5 August:

MadCow
Nilo
Duke (gjør comeback, Rocky style)
Wallace
NukleuZ(usikker)
Robbie
Infamous

Vent litt med å bestille flybilletter, vi venter fortsatt på "klar" signal fra våre venner i Sverige. Men hvem tror dere vinner? Blir det RH dominanse i år også? Kommer Chief Gutti til å forsvare plassen sin i år? Kommer Nilo videre fra gruppe spillet? Bli det noe svensk roastbiff på oss? Vi venter i spenning! Men hvem vil bli med fra Norge?
 

Dukie

nice girl
#2
Vel, jeg takket nei til å bli med ifjor, men dette her har jeg ikke råd til å gå glipp av - husker jeg dro til sverige med gutti, iliuz, raider og netrom våren 2003 og vi hadde det moro deluxe, jeg har en lager av historier jeg kan fortelle på flyet/toget siden Gutti mener at jeg er "the legendary storyteller" :D


Som sagt, jeg angret at jeg ikke ble med ifjor og jeg gleder meg allerede.

BTW, alle er velkomne til "Dan The Man Sun Tan" helsestudio. (*_*)
 
#3
Er det garantert at det er den datoen???
Siden fruen har bursdag den 6 vil gjerne være tilbake til den tid!
 
#4
SITAT(NukleuZ @ 16.02.07, 11.12) 52486
Er det garantert at det er den datoen???
Siden fruen har bursdag den 6 vil gjerne være tilbake til den tid!
[/b]

Tøffelhelt!

Ganske sikkkert at jeg drar til Sverige.
 
#5
Er det garantert at det er den datoen???
Siden fruen har bursdag den 6 vil gjerne være tilbake til den tid!
[/b]
Nuky, er veldig sikker på at det er den helgen, er faktisk 99% sikker, venter bare på klar signal fra Bob.


Wallace, så kampen din mot RH fra Vs2006, husker alle vi(fra norge) heiet som cheerleaders, du spilte faktisk veldig bra mot Kaz'n hans!

Gutti, jeg syntes det var bare utrolig bra spilt, du har faktisk inspirert meg til å spille VF.
 
#6
Hmm, mener å huske at jeg blei eid ganske brutalt i den kampen :p
 
#7
Njaaa, jeg syntes du gjorde det bra mot Kaz'n hans, derfor jeg tror han valgte Dj.
 
#8
SITAT(Wallace @ 16.02.07, 12.28) 52493
Tøffelhelt!

Ganske sikkkert at jeg drar til Sverige.
[/b]
Det er da ikke tøffel når jeg dro dit med dere ifjor!
Ekke så kult å bli bannlyst hvis jeg sier... "Du jeg drar for å spille spill igjen på bursdagen din i år også jeg" :p
Da kan jeg vinke farvel til godsakene i en god stund.............
Men hvis jeg har penger så drar jeg da regner jeg med... Duke skylder meg en klem... Må jeg til sverige for å få den... Så får det bli sånn...
 
#9
SITAT(NukleuZ @ 21.02.07, 00.45) 53157
Det er da ikke tøffel når jeg dro dit med dere ifjor!
Ekke så kult å bli bannlyst hvis jeg sier... "Du jeg drar for å spille spill igjen på bursdagen din i år også jeg" :p
Da kan jeg vinke farvel til godsakene i en god stund.............
Men hvis jeg har penger så drar jeg da regner jeg med... Duke skylder meg en klem... Må jeg til sverige for å få den... Så får det bli sånn...
[/b]

Mer hypp på klem fra Duke enn fra dama.. Stygg sak!
 
#10
Duke og jeg er loverbois2k lissom!
Du er bare missunlig siden jeg får klem av dama mi og Duke du...
Har nytt prosjekt på gang siden jeg skifter til Anji btw :p Siggen altså..
 
#11
SITAT(NukleuZ @ 21.02.07, 14.53) 53201
Duke og jeg er loverbois2k lissom!
Du er bare missunlig siden jeg får klem av dama mi og Duke du...
Har nytt prosjekt på gang siden jeg skifter til Anji btw :p Siggen altså..
[/b]

As long as it involves bubz ^_^
 
#12
bubz som i babz eller bubbles?
THAT WOULD MAKE IT TRICKY!
 
#13
SITAT(NukleuZ @ 22.02.07, 15.05) 53346
bubz som i babz eller bubbles?
THAT WOULD MAKE IT TRICKY!
[/b]

Bubz, like in: Ky gets owned by 'em..
 
#14
SITAT(Wallace @ 22.02.07, 18.35) 53366
Bubz, like in: Ky gets owned by 'em..
[/b]
Hakke hatt noe særlig tid bortsett fra wannabe brainstorming... Og der veit vi begge at jeg ikke kommer langt uansett! haha...


Lurer på om jeg idet hele tatt klarer å komme noe inærheten av der jeg kom sist jeg :p
Satser uansett på bedre plassering i GG tror jeg:)

EDIT:

Si ifra fort som juling når bob har sagt noe a nilo
 
#15
det er jo en evighet til!, vanskelig å si om jeg kan da.
Men det er er mange snygga kjeier i sverige. Dem digger tekken gutter, spesielt de som spiller med stick'e :p
 
#16
hahahahahaha..jg skal vise dem "sticken" jeg!!!
 
#17
Wallace! Har du sett kroppen min for tiden eller? At Nukleuz vil ha klem av meg klandrer jeg han for ikke. :elsk: Du bør heller konsentrere deg om å spille Mario Mash spillet to dager strak framover når jeg møter opp på RBN.

To ting stopper meg : Hvor faen er ps2 min og hvem lånte tekken 5 av meg for to år siden? Men ekke verre at jeg gjorde som under NM, sov hos Nilo og testet Tekken5 der. :D

ps: han har nice søster.
 
#18
SITAT(Duke @ 15.03.07, 01.03) 56678
Wallace! Har du sett kroppen min for tiden eller? At Nukleuz vil ha klem av meg klandrer jeg han for ikke. :elsk: Du bør heller konsentrere deg om å spille Mario Mash spillet to dager strak framover når jeg møter opp på RBN.

To ting stopper meg : Hvor faen er ps2 min og hvem lånte tekken 5 av meg for to år siden? Men ekke verre at jeg gjorde som under NM, sov hos Nilo og testet Tekken5 der. :D

ps: han har nice søster.
[/b]
Uh, nei har ikke sett kroppen din.... Tror jeg dropper å konsentrere meg om Smash. Får bare lukke øya og mashe vilt isteden. Sikkert like effektivt.
 
#19
Uh, nei har ikke sett kroppen din.... Tror jeg dropper å konsentrere meg om Smash. Får bare lukke øya og mashe vilt isteden. Sikkert like effektivt.
[/b]
Er en liten fordel hvis du kaster kontrollen opp i lufta og tenker på potetmos..
 
#20
SITAT(Wallace @ 15.03.07, 16.47) 56736
Uh, nei har ikke sett kroppen din.... Tror jeg dropper å konsentrere meg om Smash. Får bare lukke øya og mashe vilt isteden. Sikkert like effektivt.
[/b]
Skadet jeg deg såppas at du har fått psykologiske følger når vi spilte sist? dakar lille dutten