Vertical Stand

#1
ser at de driver å pimper vertical stands på play for 9 £ sterling. Finnes det noen dokumenterte tilfeller at en PS2 har blitt ødelagt av å så vertikalt eventuelt ødelagt spill? PS2 stående ved siden av TVen ser unektlig pimpt ut ^_^
 
#3
Foruten å være en unødig ekstrakostnad som mine gode mann over meg påpekte, så herper det også spilla. Har selv ødelagt et spill for mye ved å la maskina stå oppreist og kjenner til selv ihvertfall et tilfelle til hvor det samme har skjedd.
 
#4
Jeg har hatt min stående oppreist i årevis og ingenting har blitt ødelagt, og jeg vil si at jeg har spilt ganske mye.
 
#5
Samme her. Min PS2 har stått oppe i flere år. Den tok riktignok kvelden for en liten stund siden, men jeg tror nok det var andre grunner til det.
 
#6
Merkelig, kan muligens ha noe med at jeg har en skamgammal PS2 (men for alt jeg vet så kan jo dere også ha det) og at det var en produksjonsfeil som har blitt fikset på. Jegveit ihvertfall at jeg ikke gidder å ta sjansen på å ødelegge flere (og sikkert viktigere spill enn NBA Street).
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#9
De er vel flinke i hoderegning de dah.

Omtrent som animefigurer.
 
#10
Jeg har hatt min stående oppreist med Vertical Stand i 3år eller noe sånt nå, og ingen spill har blitt ødelagt, og den funker like fint fortsatt. Kanskje jeg er heldig :p
 
#11
Den første PS2'en jeg eide ripa opp SSX, Red Faction og et par andre spill når den stod i vertical stand. Men det var en feil produsert maskin og mange hadde problemer med dette. Jeg fikk bytta den inn og fikk nye kopier av spillene som den hadde skrapet opp. Skadene var helt syke på platene, så ut som jeg hadde tatt en kniv eller no og ripet de opp med vilje.

Heldigvis var de ikke vanskelige på SpaceWorld :)