VGA Xbox 360 shizzle

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
kjøpt - VGA Xbox 360 shizzle - kjøpt

God stand, ny eller brukt. Kjøper på dagen osv.

Gief.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Xbox 360 eller Xbox, di nepe?
 
#3
360

/nepe
 
#4
Jeg har 3 :) (de er nye;)
100kr + porto for en ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Om du har et apparat som støtter VGA men ikke HDMI, eventuelt har en gammel xbox uten HDMI-utgang, så er det veldig fordelaktig. Det er det eneste jeg kan tenke meg man trenger den kabelen til.
 
#7
Om du har et apparat som støtter VGA men ikke HDMI, eventuelt har en gammel xbox uten HDMI-utgang, så er det veldig fordelaktig. Det er det eneste jeg kan tenke meg man trenger den kabelen til.


Tja er jo praktisk å kunne bruke xboxen feks mot pcskjermen hvis det ikke er dvi ingang på pcskjermen eller man ikke har dvikabel+hdmi adapter
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
En fin måte å gjengi nøyaktig det jeg skrev om igjen. Takk for at ditt bidrag, XxErrorxX.
 
#9
Vel, kabling til side, er det billedmessige fordeler for ein som meg som har full hd lcd-tv med hdmi fra xboxen til f.eks vga-kabel for dei som kjenner til dette?

Har lest såvidt eg veit her inne at dvd'er får bedre bilde med vga kontra hdmi, mens spel er best med hdmi. Vurderer å teste vga av den grunn, men om forskjellene er marginale er hensikten heller minimal, eller kva?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
VGA = analoge signaler, HDMI = digitale signaler. Ingen fordeler med VGA, hvis du ser bort fra den der greia med at DVD-er bare oppskaleres hvis du bruker VGA, ja. ^^
 
#11
Skjermen min har bare DVI og VGA-inngang, og jeg bruker DVI til PC..
Regner med at det går greit med 360 spill, da de fleste kjører ~720, så det blir vel nesten et fett.
(Hvis det er no stress så kjøper man seg hdmi -> dvi adapter, men da må man koble om hver gang man skal spille, og DET er slitsomt det)

Mr Forumsjefmann, jeg har kjøpt greia, du kan stenge shizzle hvis du vil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Kan bare rapportere om at ja, det vil nok fungere fett, har kjørt samma stilen her i kåken så mmm.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.