Vi ræger over Rogue Legacy

Lodin

Der Waaaah
Jeg har spilt demoen til Rogue Legacy. Det er Castlevania + roguelite og det ser ut til å kunne bli bra. Skriver mer om det når fullversjonen slippes, regner jeg med.
Dette er awesome på pinne! Hver gang man dør blir borgen man utforsker bygd opp på nytt, men man beholder spenna man fikk. De bruker man til å oppgradere sin egen borg og skaffe seg statboosts og nye skills. I starten bare løper man rundt å samler mest mulig penger til neste runde, men etterhvert begynner man å virkelig utforske. Så treffer man sin første boss og alt går til helvete. :penga:

Veit ikke hva folk som digger Castlevaniaer syns om dette, men jeg digger det. Treffer virkelig den derre "bare en omgang til" greia i meg. Trur og det skal slippes på PSN etterhvert.

Novastrum

Feminist-elitist
Veit ikke hva folk som digger Castlevaniaer syns om dette, men jeg digger det. Treffer virkelig den derre "bare en omgang til" greia i meg. Trur og det skal slippes på PSN etterhvert.
Rogue Legacy er virkelig sakene sine. Kjøpte det i går og ble hekta med en gang. Syntes det var litt urettferdig vanskelig i starten, men etter litt oppgradering av equipment og når mine egne skills satt bedre så skiftet jeg mening. Gamepad er et must; med pad sitter kontrollen som et Castlevania-spill. Digger at du får random helter, og random castle, det gjør at spillet holder seg friskt ved at man aldri vet hva som kommer frem. Virker også som om spillet er veldig bra balansert i forhold til når man får hvilke oppgraderinger, og hvordan spillet utvikler seg jo mer ferdigheter og equipment man får.

Har ikke tatt førsteboss enda, men regner med at det bør gå etterhvert. :qq:

Shinra85

Spillegals effort emo
Var på vei til å dra ned det der fra Steam igår før det bare "Øhy, TJUKKEN! Du er i et annet land, faen!" og dermed mista jeg lysta til å fikle. Latskap lenge leve

Lodin

Der Waaaah
Var på vei til å dra ned det der fra Steam igår før det bare "Øhy, TJUKKEN! Du er i et annet land, faen!" og dermed mista jeg lysta til å fikle. Latskap lenge leve
Det er fint fordi når du kommer hjem kan du laste det ned, slette alle navna fra spillet og slenge i kun SGere. Du får garantert en mye bedre opplevelse enn noen av oss andre.

Sånn ellers skal jeg ta med meg noen pils bak Shell i dag, helle ut litt for Ryan og høre på den bombekasten.

Shinra85

Spillegals effort emo
Fiksa det, skal lage min egen SG-legacy fra starten av.

Novastrum

Feminist-elitist
Rogue Legacy.

More like: BUY THIS GAME!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
CHRISTER REITAN IS PLAYING ROUGE LEGACY

Shinra85

Spillegals effort emo
Kakarlsen slipped and was impaled by spikes

For et spill, lzm

Edit: Rouge Legacy? Moar like Heroin: The Game

Har også gått til anskaffelse av denne perlen av et spill, og jeg kan ikke huske å ha blitt hekta på noe så raskt siden Super meat boy. Som alle andre nevner er "en gang til" følelsen enorm da man alltid åpner noe nytt, eller får oppgradert ett eller annet på det stadig voksende skill treet.
Har tatt første boss nå, og er rimelig sikker på at skogen er det neste stedet man bør gå. Klarer meg fint der i forhold til alternativene. Bossen der også er ganske pushover, men jeg klarte seff å løpe inn i han og dø :$

PS: Oppgrader Shinobi til hokage hvis du vil dele ut deng!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Sleit skikkelig med bossen i skogland helt til jeg rulla spellsword med chakram. Fyrte av én Y og vant.

Det som er så ille er at du får ikke brukt pengene på slottet uten å starte nytt spill. "Ok, siste gang." - "Jævla Doomtraits ass... men 4000 spenn dere, det må da kunne brukes til noe? Åja velge dude først, en gang til".

Lodin

Der Waaaah
Det som irriterer meg er at man kommer til et punkt hvor man må ha bra runs ellers er det bare å gi opp. Og så har man åtte dritere på rad og det er bare sorgen.
Det er jo en del av spillet, men om de kunne hatt en kis som drev bank, men kun tok imot 500 gold per generasjon eller no hadde det hjulpet. Den greia for å spare penger fra Charon er bare piss.

Har fullt oppgradert den pengebonus saken i skilltreet og kjører tre pengeruner. Skjønte tidlig at det kom til å bli en grindfest så nå går det unna med oppgraderingene!