Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#81
Aha, det er det nye kartet. Jeg kom sent til festen.

Da er det bare å gjøre ferdig den glasstunnelen. :)

EDIT: hvis lava-SG-en blir synlig fra inni glasstunnelen mens man går bortover kommer det til å eie dobbelt.
SHHHH! den er hemmelig. :)
 
#83
Sånn ellers så kan jeg faktisk hustle en skikkelig server på 100/100 nå om det er behov for det, men det virker som om den som kjører nå går greit?
 

Lodin

Der Waaaah
#84
Mjau: Skru ned visibility eller hva det heter til Normal. Masse folk som sliter med det og det er en bug.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#85
Ny mystisk inngang ved ganjaåkeren ved spawn. Cheggit. :eek:
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Jeh, tipper hele dritten har kræsja. Sist det var sånn hadde java gått bananas og lekka minne som et lite helvete. Trur Elfkin driver med no denne helga så vi får se hva som skjer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#91
Har dere gitt opp nå på den nye serveren? Finner ikke noe ordentlig sted...
Jeg er vel den eneste som har vært der de siste ukene omtrent. Det ble vel litt dødt etter at kartet måtte stilles tilbake til en backupsave slik at masse av det greiene som var bygd ble borte. Men jeg har sperga litt og holder på med en massiv plantegreie. :) Har nå plukket masse blomster som jeg skal plante rundt omkring.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#92
Jeg har ikke hatt internett på en stund, ellers hadde jeg sperga med. Det som er kjipt med den backupen er at den fine glasstunnelen nettopp var blitt ferdig... :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#93
I know! men tre-prosjektet blir bra. og det fører også til at at vi får masse lumber vi kan bruke. har laget brygge, et lite båthus som en av nordlendingene må navngi, badestrand, byggehus før brua over til de storeøyene. ganske langt baki der er det et helt gigantisk landskap, og en fjellkjede som går fort opp og i midten er dypt som faen. pcen kræsja nesten når jeg kom over kanten.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#94
:eng: Naust.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#96
jeg kommer hjem fra skolen i to-tiden. Er'e noen som er med på litt geimings i dag?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#97
Du vet at dette ikke er et sånn vanlig multiplayerspill der man må samles masse fok på samme tid?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Hei! Jeg heter Kakarlsen og jeg bare alltid spiller singleplayer.