Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Broren min (13 år) og jeg (24 år) spiller alltid Minecraft sammen i ferier og høytider. Spilt litt idag, skal spille litt i morgen, i overimorgen...

Sitat broren: "Om du tror eg kan ta dette *stash fra kiste i palasset*"
"Det e jo aldri någen på her uansett..."

Prøvde å forklare at det kan han ikke. Vi besøkte mobspawneren som er bygget i stein ganske høyt over bakken, advarsel til den som eier stedet: En creeper sprengte opp fallpunktet, men vi klarte å gjenbygge det ganske fint.

Håper å se andre inne i påsken, det er jo trivelig!

Mvh Revan og grief-brodern
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Artig at du skulle nevne det, for Agra og jeg satte i gang nytt prosjekt for tre dager siden. Forvent no fede greier etter ferien.
 
Advarsel: serveren har hatt litt stabilitetsproblemer i det siste, og kan plutselig finne på å reboote av seg selv. Til uka kommer jeg til å ta den ned i noen timer for å kjøre litt diagnoser osv, skal si fra når det skjer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men craftes det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
tfw

 
Blir dette litt sånn arabisk, eller er det bare meg? Tenker da på soppaktig tak.
Ellers så er det mye grått. Så må finne noen måte å bryte litt på.


Er det bare meg som synes spillet bugger litt? Noen ganger under mining så hater spillet at jeg holder inne museknappen. Føles ut som om den mikser opp med det nye slåssesystemet, som jeg forresten ikke er helt sikker på at jeg liker. Kult å treffe flere sombi på en gang, men... tja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den jævla ørkenen der, den taler til meg. "Tryyyyggveeeee," sier den. "Kooooom og byyyyyyygg et usedvaaaaaaaanlig ræææææva slooooott," fortsetter den.

Vi får vha simn sjher.
 
563 402. Ikke bygg noe uten meg a. Vil spille sammen med noen i blant jeg også!

Den jævla ørkenen der, den taler til meg. "Tryyyyggveeeee," sier den. "Kooooom og byyyyyyygg et usedvaaaaaaaanlig ræææææva slooooott," fortsetter den.

Vi får vha simn sjher.
Så, du heter Trygve ja? Hei Trygve. Synes du skal embrace det ørkenen forteller deg. Du skal huske på det at du lever bare èn gang. Husker det var noen som sa "YOLO" til meg en gang. Det stod visst for at du lever bare èn gang, bare atte på engelsk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
*myse* Er det noen som bygger en rumpe?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå blir'e permaban!