Videograf intervju med utviklerne av Assassins creed

Jeg sparer den ståpikken til jeg får se noe mer enn den teaser traileren.
Vil se 100% ingame grafikk og gameplay før jeg og snurrebassen min hopper opp på bordet og danser av glede.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Såklabert ingen hard snurrebass før det er annet bullshots ute, det vare bare settingen og historien som fanget meg *leser Grimbergs historie om tempelriddere og korstog*

Joa. Kan bli interessant hvis story og gameplay flettes bra inn. Helt på tryne kan det omtrent ikke bli med tanke på utviklerene og tidligere spill.
Når jeg hører utviklerene love deg at du kan klatre på alt som stikker mer enn 5cm ut fra veggen, vel.. Da blir jeg blir litt skeptisk.

Hvis de klarer det så lurer jeg på hvor bra dette blir integrert i gameplay. For det kan lett bli en gimmick. Nesten som i Splinter Cell. Kanonspill.. Men den split moven med beina opp i hver vegg ble nesten aldri brukt. Kanskje 2 ganger i løpet av hele spillet.

Så hvis de lager en vegg som kan klatres på men det ikke er nødvendig eller føles nødvendig for historien, da blir det gimmick.

Har jeg kun lyst å klatre kan jeg gjøre det in real life, i en klatrevegg som ville gitt meg mer.

Håper inderlig jeg tar feil og at de introduserer noe nytt og ikke et Prince of Persia type spill i nye klær.

Dere kan umulig ha lest noe særlig om dette spillet. For meg virker det for fantastisk til å være sant. Et leiemorderspill(hva er tøffere enn å være leiemorder) basert på virkelige historiske hendelser og personer. Her går du rundt i en by, og eneste måten du kan gjemme deg på er å ikke skille deg ut fra mengden. Den klatre delen er jo genial og laget slik at hvis det ser ut som det skal være mulig å klatre opp, så er det mest sannsynlig det. Dette er absolutt et av de spillene jeg ser mest fram til.

SITAT
Dere kan umulig ha lest noe særlig om dette spillet. For meg virker det for fantastisk til å være sant.[/b]
Som oftest når noe er for godt til å være sant så er det ikke sant ;)
Å lese om et spill er ikke et godt nok grunnlag i seg selv til å vurdere om spillet kommer til å bli en knockout.
Aner ikke hvor mange spill artikler jeg har lest i mitt liv og konseptet har sett genialt ut på papiret. Men som et ferdig produkt har det stinket hest og kjerre tvers igjennom.

Jeg tviler på at spillet sterkt på at spillet kommer til å stinke. Men at vi får halleluja tilstander, det tviler jeg sterkt på. Historisk korrekt eller ei.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan huske ett spill jeg leste om, og visste med én gang at det kom til å rocke. Kjøpte det da det kom ut, og det viste seg å stemme. Året var 1998, og spillet het Half-Life.
Ellers er nok jeg også litt reservert med tanke på dette her. Klart det ser utrolig stilig ut, og jeg sikler ved tanken på krysningen mellom Hitman og Thief, og attpåtil med en lekker historisk bakgrunn... men i den første videoen de gav ut, var det vel fem sekunder med gameplay-footage. Hmm.

Ja, det hender en gang i skuddåret at de ikke farer med piss og at spillet faktisk holder hva utviklerene har lovet.
Farlig å love for mye..

Lodin

Der Waaaah
Ser jo unektelig bra ut, men jeg frykter det vil skape en del bråk i statene. Klarer ikke helt å se åssen et spill hvor man er muslimsk snikmorder som henretter en masse kristne tempelriddere kan slå gjennom med det politiske klimaet de har for tiden. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så Blu-Ray er et pluss nå? :p

Uansett, Assassin's Creed var det ene spillet PS3 hadde som jeg siklet etter. PC-versjon? Ja takk. Nå som konsollene endelig begynner å ta igjen PC mtp. teksturoppløsning, kan det til og med hende at tekst og sånt ikke ser ut som graut også. Stilig. :)

SITAT(Yetipants @ 01.09.06, 23.13) 22259
Så Blu-Ray er et pluss nå? :p
[/b]
For de av oss som hadde plukket opp en Blue-Ray-spiller før eller siden uansett er det et pluss. På denne måten får jeg slått to fluer i en smekk. For de som ikke er interessert i BR føles det nok bittert å betale en tusenlapp eller to ekstra for en funksjon de har lite nytte av.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slik jeg forsto det var det mer enn bare et par tusenlapper ekstra, men jeg ser poenget ditt.