Viewetful Joe[GC]

F

Fanta Boy

Gjest
Hei, har hørt mye bra om VJ(Viewetful Joe), er det spillet bra????
Er det verdt og bruker penger på??? Uansett Diskuter spillet her.
Hva er dere`s erfaring med dette spillet??

Syntes spillet var monster moro med en gang, men jeg blei litt lei etter noen timers spilling. Nå er ikke jeg av typen som liker å spille igjennom det samme brettet for å forbedre score og den slags.

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@29.05.2004, 10.11
Hei, har hørt mye bra om VJ(Viewetful Joe), er det spillet bra????
Er det verdt og bruker penger på??? Uansett Diskuter spillet her.
Hva er dere`s erfaring med dette spillet??
dette spillet er dritgøy, jeg lånte det av en venn i høst, og han fikk det ikke tilbake før jul, når jeg fikk runnet det (tok lang tid ja, men jeg hadde masse fler spill å runne)

F

Fanta Boy

Gjest
Haha, skal kjøpe det i dag(ja mitt siste spill). Det skal jeg spille i hele mora og i natt, fordi jeg skal på fest.

Bytte til meg spillet fra en her på SG.
Er strålende fornøyd. Det er sjelden man finner
noe så godt og underholdende tidsfordriv.

F

Fanta Boy

Gjest
Tips til og slå helikopteret??? Hvor kan man save, jeg har slått av Cuben må jeg spille gjennom alt det andre da?? Vel det gjør ikke noe for jeg liker dte.

Spiller du på Kids eller Adult?
Uansett, bruk slow så mye som mulig og prøv
å holde deg mye i luften så mye som mulig.

F

Fanta Boy

Gjest
Yeah, spiller på Kids! Har kommet til Episode 2-Some like it red hot, og er på del 4 den inni hotelet, kjempe tøft spill, men det er litt vanskelig, men jeg takler det :D

har aldri prøvd vj, men det er sikkert bra siden ngc ga det 90/100, og det kommer til ps2 og snart, men gc får 2- eren...

...forresten, hyggelig å se deg aktiv her også fanta boy

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av lord levi the evil@05.06.2004, 14.29
har aldri prøvd vj, men det er sikkert bra siden ngc ga det 90/100, og det kommer til ps2 og snart, men gc får 2- eren...

...forresten, hyggelig å se deg aktiv her også fanta boy
Hehe, ja. GC får 2`ern men det får ps2 også, capcom vil gi det ut på både GC og PS2. Du burde få deg de Levi. ps2 får dante fra devil may cry som ekstra person.

F

Fanta Boy

Gjest
Hehe...Kan dere Være så snille og gi meg tips og trixs til hvordan man dreper Hulk Davidson???(da boss i andre episode)

Thx =)