Vil bytte litt av hvert... Masse bra titler!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#23
Hmm, vet ikke jeg, jeg vil jo helst bytte da...
Men hvor mye er du villig til aa betale da??? Du kan faa med en hendig liten guide i tilegg... :tommelopp:
Ganske nyttig!!!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#28
Hvorfor er det ingen interesse, tett bra spill jo... Bare kom med noen bra bud...
har litt lyst paa F-zero GX... Hvis noen har det og vil bytte... det er god stand paa alle tingene!!!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#29
Nu er det ikke lenger mulig å bytte til seg SMB3, det er nå i besittelse hos hr. Jubei... Pokemon Colosseum står i GCen

Har også Super Mario Advance 2 og 3 hvis noen skulle være interessert, men bytter kun mot særdeles gode tilbud. Digga de spillene!!!

Også interressert hvis noen skulle hatt marioparty 5 eller smash bros melee...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#34
Hvis noen har noen pokemon rød eller ruby er jeg interresert, gir ikke så mye for rød men behøver ikke være i så alt for god stand. Selv om det ikke gjør noe om den er i god stand da...
 
#35
Fy fæni jeg som kom inn her pga. snus..... Tullegutt...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#36
Jeg selger snus og da... en stokk svensk general, bake!!!

bytter veldig gjerne mot pokemon ruby!!!!
Glad det ikke bare er meg som poster her i dette emnet, som er mitt :flau:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#38
Hmm, har nok litt lite av det for tiden men skal legge det ut når jeg får inn!!! kan jo legge til at jeg har en sånn kjekk minidisk ledning med konbtroll på!! den kan jo selges... Men det er vel ikke så hot :)

Ingen som har lyst på Metroid og Starfox til GC mot f.eks. Pokemon Ruby... :svette: