Vil ha Dino Crisis 2!

Jeg er rimelig keen på denne PSX tittelen som merkelig nok er umulig å oppdrive (merkelig ettersom det aldri var en særlig stor tittel). Er fullt klar over at jeg allerede har etterlyst det i mitt "Searchlight" emne, men responsen der var intet-eksisterende, så jeg håper på flere tilbakemeldinger nå som overskriften er litt mer pedagogisk.

Altså: Har du spillet? Gi det til meg! Du får spill, filmer eller penger i retur. Valget er ditt.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Var du interessert i Dino Crisis også? Det finner du en forseglet kopi av på QXL. :tommelopp:

Enern har jeg, selv om det ikke funker helt 90% etter at jeg lånte det bort til en kamerat. Problemet er bare at jeg ikke har Visa kort (ikke spørr meg hvorfor... jo okei da: det har seg slik at jeg enda sitter med min ungdomskonto hos Postbanken. Med en slik konto kan man ikke ha Visa. Jeg må enten oppgradere til en studentkonto eller en schvindyr konto. Studenkonto funker fint for meg, men for å opprette en slik må jeg ha skolebevis og sånt stress, noe jeg enda ikke har rota meg til å skaffe.), så innenlands hadde vært å foretrekke.