Vil ha Dreamcast spill!

Jeg kan bytte til meg eller kjøpe spill til Dreamcast. Er spesielt interessert i Code Veronica, Shenmue 2, Tennis2K2, Ooga Booga, Looney Tunes: Space Race, Headhunter, Power Stone, MDK2, Daytona og mye annet. Er åpen for ALLE forslag.

Spill jeg kan være villig til å bytte bort:

-Resident Evil 3 Nemesis
-Sega Rally 2
-Crazy Taxi 2
-Jet Set Radio
-Chu Chu Rocket

Alle spilla er mint, bortsett fra CT2, som mangler øverste del av coveret.

Opprinnelig skrevet av plan_9@08.07.2005, 01.17
Jeg kan bytte til meg eller kjøpe spill til Dreamcast. Er spesielt interessert i Code Veronica, Shenmue 2, Virtua Tennis 2, Ooga Booga og mye annet. Er åpen for ALLE forslag.

Spill jeg kan være villig til å bytte bort:

-Resident Evil 3 Nemesis
-Sega Rally 2
-Crazy Taxi 2
-Jet Set Radio
-Chu Chu Rocket

Alle spilla er mint, bortsett fra CT2, som mangler øverste del av coveret.
240263​
Jeg har maskinen komplett med det som hører til om noen er intrisert. Har også Code Name Veronica,Og han blå lille typa...et platform spill.. og Crazy Taxi.

Opprinnelig skrevet av plan_9@08.07.2005, 01.21
Hva vil du ha for Code Veronica? Er det i god stand?
240267​
Vel er ikke stort en får for det. 250,- og det er da inkludert frakt? Er egentlig bare glad å bli kvitt mye av alt som ligger her... Spart opp spill og skit i så mange år.

250 er alt for mye. Får det billigere på f.eks. Spiderman eller til PS2. Vil kun ha den underlegne DC-utgaven av nostalgiske grunner. Du er ikke interessert i å bytte?

Kan gi deg Gran Turismo 4 om du slenger med Sonic?

Opprinnelig skrevet av plan_9@08.07.2005, 01.40
250 er alt for mye. Får det billigere på f.eks. Spiderman eller til PS2. Vil kun ha den underlegne DC-utgaven av nostalgiske grunner. Du er ikke interessert i å bytte?

Kan gi deg Gran Turismo 4 om du slenger med Sonic?
240279​
Kan vi jo kanskje gjøre. Jeg skal sjekke kvaliteten på Sonic og komme tilbake til deg med en rapport.

Ta å vent med å send til jeg har fått sjekket åssn Sonic platen osv ser ut. Den ligger ikke her i det huset jeg er nå serru. Så må få sjekke det før vi bytter.

Og slett infoen med adressa di, vi tar det på PM...vet aldri åssn tullinger som sitter å ser på.. ;)

Skal komme med tilbake melding på Sonic imorra til deg så kan vi jo utveklse adresser da :)