Vil ha dvder!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg kommer til å liste ned noen knalltitler som dere kan skaffe dere hvis dere kommer med noen skikkelig bra forslag.

Ps2:

GTA: San Andreas
Need for speed underground 2
The getaway: Black Monday (nummer 2)
Project Zero 2
Singstar (vet ikke hva portoen er på dette?)

Xbox:
Colin mcrae rally 5
Silent hill 4
Silent sight
Full spectrum warrior

Pc:

Tribes: Vengeance
Ground Control
Joint Operations

Som dere ser så er det noen titler som krever bra tilbud, dette er logisk! Er ute etter samlepakker, mangler sesong 1, 8, 9 og 10 i friends serien. Er ute etter CSI dvder, indiana jones, star wars, special edition dvder, sjeldne dvder! ikke kom med forslag som Scary movie 2 osv, det kan jeg få kjøpt her til sikkert under 50 lappen! Er også ute etter en ny mobil,merk dere: NY MOBIL! ikke noe nokia 3510 eller noe, og vil jo selvfølgelig gi spill som tilsvarer mobilens verdi!
 
#2
Har en god del filmer, og lurer på en ting. Kan du skrive en liste over filmer du er ute etter? Har du andre spill, og vil du betale for filmer?
 
#3
Er ikke ute etter noen bestemte titler, Bloodsport derimot er av interresse hvis du har den. Som sagt, alle special edition dvder er egentlig av interesse, så sant det er skikkelig special edition og ikke bare et cover hvor det stå special bare for å få solgt filmen, og som sagt, alle dvd boks sett er av interesse. Vil først og fremst betale med spill..
 
#6
Jeg skal bytte\selge:

PS2:
-Maximo (150,-)
-Red Faction (150,-)
-Final Fantasy X-2 (150,-)
-Zone Of The Enders (200,-)

Spilla er mint og INGEN av dem er platinum.
S\B også ZOTE pga jeg har 2.. skaffa meg limited edition og selger PAL versionen 

PSone:
-Street Fighter - Ex Plus (50,-)
-Battle Arena Toshiden 3 (50,-)

PC:
-Tomb Raider - Angel of Darkness. (25,-?)
-Anarchy Online m/ Notum Wars. (25,-?) ( 1 mnd gratis online ikke brukt:) )

DVD'r:
-Hero (byttes kun=)
-Cruching tinger, hidden dragon (byttes kun=)
-Metallica - Cunnings stunts (byttes\100,-?)
-Metallica - Dark Souls: 25,-
-Apokalypse nå!: 50,-
-The Ring: 25,-
-A Knight's Tale: 25,-
-Pizza King: 25,-
-Avenging Anglelo: 25,-
-China Strike Force: 25,-
-Its The Rage: 25,-
-Recoil: 25,-
-Taxi 3: 50,-
-Resident Evil: 50,-

Byttes i japanske spill til PS\PS2! høhø.. eller selges da
Tatt fra emnet mitt som ingen svarer på lengre, men som fremdeles er akutelt =) jeg har hele 11+ (er veldig stolt... :) ) så hvis du ser noe av interesse (bytter alt som jeg har Quota også!) så si ifra da =)
 
#7
Opprinnelig skrevet av plan_9@21.11.2004, 22.32
Hvor mange spill gir du for Alien Quadrilogy?
Ellers har jeg boks 1 av Heat Guy J.
138863​
hmm, pakken koster 499 her jeg bor, sånn ca. så hva med 2 rimelig nye spill? det blir sånn ca. fair, eller? 2 brukte spill til en verdi av 250-300 kroner?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Jeg kan bytte bort Godfather-pakken.

Jeg har dessuten en dansk versjon av Die Hard 3 (Die Hard Mega Hard) med noe ekstra bonus du ikke får tak i andre steder. Den er jo litt fancy.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Houseman@23.11.2004, 18.56
Jeg kan bytte bort Godfather-pakken.

Jeg har dessuten en dansk versjon av Die Hard 3 (Die Hard Mega Hard) med noe ekstra bonus du ikke får tak i andre steder. Den er jo litt fancy.
139862​
Hva vil du ha for Godfather pakken?
 
#13
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@23.11.2004, 18.01
Kunne tenke meg alle xbox spilla egentlig, hva med 2-3 dvd'er pr spill? Hvilke filmer liker du?
139818​
Black Hawk Down
Cold Mountain
Donnie Brasco
Rocktholagy 1
Rush Hour
Rush Hour 2
Taking Lives
Cast Away

Dette er jo titler som er å finne til en pris mellom 50-100, så mer enn 3 skal jeg ha for et spill..
 
#15
Har et knall-tilbud til deg, bare til deg fordi jeg liker deg, ok? Jeg kan gi deg Tom og Jerry's Beste episoder på dvd, hva sier du?
 
#17
Bæ, egentlig hadde jeg tenkt å spørre om FSW, men jeg antar at det ikke blir noe av?
 
#19
Opprinnelig skrevet av Leon+25.11.2004, 15.36-->
<!--QuoteBegin-Lt Snake
@23.11.2004, 18.01
Kunne tenke meg alle xbox spilla egentlig, hva med 2-3 dvd'er pr spill? Hvilke filmer liker du?
139818​
Black Hawk Down
Cold Mountain
Donnie Brasco
Rocktholagy 1
Rush Hour
Rush Hour 2
Taking Lives
Cast Away

Dette er jo titler som er å finne til en pris mellom 50-100, så mer enn 3 skal jeg ha for et spill..
140898​
[/b]
Ikke alle er under 100 kr nei.
Greit, så hva med de 8 filmene mot 2 xbox spill da?
Isåfall vil jeg ha Colin og Silent Hill. Er det Second Sight du selger?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Lt Snake+28.11.2004, 16.47-->
Opprinnelig skrevet av Leon@25.11.2004, 15.36
<!--QuoteBegin-Lt Snake
@23.11.2004, 18.01
Kunne tenke meg alle xbox spilla egentlig, hva med 2-3 dvd'er pr spill? Hvilke filmer liker du?
139818​


Black Hawk Down
Cold Mountain
Donnie Brasco
Rocktholagy 1
Rush Hour
Rush Hour 2
Taking Lives
Cast Away

Dette er jo titler som er å finne til en pris mellom 50-100, så mer enn 3 skal jeg ha for et spill..
140898​
Ikke alle er under 100 kr nei.
Greit, så hva med de 8 filmene mot 2 xbox spill da?
Isåfall vil jeg ha Colin og Silent Hill. Er det Second Sight du selger?
142488​
[/b]
hmm. hva med silent hill 4 og second sight?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.