Vil ha en PS2!

Så, som emnetittel påpeker så har jeg lyst på en PS2. Om den er gammel eller ny spiller liten rolle, så lenge den funker og alle ledninger og slikt følger med (helst eske og manual også).

Jeg vet ennå ikke hvor mye jeg er villig til å betale, det kommer helt an på hva som medfølger (singstar er et stort pluss) og hvilken model det er.

Kan også bytte en PS2 mot min Xbox. Xbox-en er i god stand, har 3 kontroller og spillene Timesplitters 3 og Wolfenstein (begge brukbare FPS-spill).

Så, noen som vil kvitte seg med en gammel spillmaskin?

Opprinnelig skrevet av Freezar@01.07.2005, 11.35
Så, som emnetittel påpeker så har jeg lyst på en PS2. Om den er gammel eller ny spiller liten rolle, så lenge den funker og alle ledninger og slikt følger med (helst eske og manual også).

Jeg vet ennå ikke hvor mye jeg er villig til å betale, det kommer helt an på hva som medfølger (singstar er et stort pluss) og hvilken model det er.

Kan også bytte en PS2 mot min Xbox. Xbox-en er i god stand, har 3 kontroller og spillene Timesplitters 3 og Wolfenstein (begge brukbare FPS-spill).

Så, noen som vil kvitte seg med en gammel spillmaskin?
237832​
Jeg har en PS2 til salgs! Den er av den gamle typen (den store) og ble kjøpt i 2002. Den er meget pent brukt og har aldri hatt noe problemer med den. Medfølger alle Singstar spillene (untatt norske hits), pluss to mikrofoner. Eye Toy Play 2 med kamera, 8 MB originalt minnekort, 3 originale håndkontroller (den ene er blå), pluss noe andre spill. Sjekk emne mitt.

Vet ikke hva jeg skal ha for dette. Kom med en pris så kan vi diskutere videre.

EDIT: Må snakke litt med de andre i huset før jeg eventuelt seger, men tenk i hvertfall over tilbudet. :)

Så, du skal ha 1100kr for PS2-pakken utenom singstarspillene. Hvor mange singstarspill er det utenom norske hits da? 3? I tilfellet er jeg vel villig til å gi 1600kr for PS2-pakken som er beskrevet i emnet ditt pluss singstarspillene. Ettersom singstarspillene koster 300kr pr. stk. nye.
Vet ikke hvor mye du kunne tenke deg for pakken.

Men igjen, jeg har ikke penger før i slutten av juli, så en betaling må nok vente til da.

Hvis du betaler 2000,- så skal du få med en god del PSone spill også. Porto inkludert ;) :)

Kan vente til slutten av Juli jeg.

Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@01.07.2005, 19.45
Lyst å selge meg Singstar Pop m/mikrofonene for en grei pris?
Hvis ikke han andre duden skal ha det da.
237993​

Nei, har tenkt til å selge det i en pakke tenkte jeg. :)

Opprinnelig skrevet av Sulky+01.07.2005, 20.22-->
<!--QuoteBegin-CockMcBalls
@01.07.2005, 19.45
Lyst å selge meg Singstar Pop m/mikrofonene for en grei pris?
Hvis ikke han andre duden skal ha det da.
237993​

Nei, har tenkt til å selge det i en pakke tenkte jeg. :)
238005​
[/b]

det var syn, er intrisert i bare ps2en din men det virker som om det er litt sent å si nå.. jaja.. si i fra hvis kjøprene trekker seg og du ombestemmer deg da ;)

Hmm ... jeg har veldig lyst på pakken din Sulky, men nå viste det seg at jeg kommer til å få en feit regning av kjøretimene mine snart, som mesteparten av lønninga går til.

Så, med mindre du har lyst til å vente til slutten av August, så kan jeg nok ikke kjøpe pakken av deg. :(
Hvis ikke det blir noen rester til overs som rekker til pakken, men i tilfellet tar jeg kontakt med en gang.