Vet jeg spillte det hos fetteren min for lenge siden, han fikk det til jul husker jeg. Og jeg syns det var fryktelig moro den gang i allefall... Kan vel spørre han om han vil selge, dersom han har det ennå.
Jeg sjekka på Gamespot, og det ser ut til at det første South Park spillet bare kom til N64 (fikk 5,8/10 av dem), og et år senere kom det to (forskjellige?) spill til til PC og PSX, som fikk langt mer rævva kritikk.
Tror kanskje jeg runna PSX-versjonen. Syntes det var artig nok å utforske og finne figurer fra serien etc, selv om frustrasjonen fortsatt henger igjen litt. Tror til og med jeg spillte det i svart/hvitt siden jeg hadde det i NTSC på en gammel TV uten RGB.
Jeg har det komplett til PC (nesten ubrukt, spilt to ganger en gang i 1999 - meget pent brukt), men det ligger der jeg bodde før. Jeg skal dit sannsynligvis en dag til uka, så kan ta det med hvis du er interessert i å kjøpe.
Okei, noen av dere må spille dette og komme med trip report. Runda det en gang for haugevis av år siden jeg også, selv om det var rævva. I etterkant virker det helt hysterisk dårlig. Men alt med South Park måtte kjøpes på den tiden. Husker godt jeg hadde South Park Rally også. Huttemegtu.