Vil kjøpe bøker til vgs.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#2
Jeg har matteboka du trenger.
Matematikk 1X altså, skal du gå 1MX?

EDIT: Har CASIO color power graphic CFX-9850 PLUS hvis du er hypp. :)
 
#4
Nå kommer jeg ikke inn på sida så jeg er ikke helt sikker på hvilke bøker det var igjen. Regner med å få en liste imorgen (første skoledag).

Jeg minner om at jeg snakker om bøker til GK Almenn, så ikke kom med bøker fra VK 1/2.

Jeg svarer igjen når jeg får tak i lista eller kommer inn på sida, slik at jeg kan se hvilke bøker jeg trenger...
 
#6
Jeg vil ikke ha kalkulator. "Casio" er vel det?

Skulle gjerne ha ventet med matte bøkene, for det er er ikke sikkert hva jeg skal gå på. Hva er forresten forskjellen på MX og de andre?!
 
#7
Du starter med 1M, så til jul må du ha 1MZ eller 1MX. 1MX er hakket vanskeligere. Men tar du 1MZ kan du komme opp i eksamen med stoff du ikke har hatt. :svette:
 
#8
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@17.08.2004, 18.29
Jeg vil ikke ha kalkulator. "Casio" er vel det?

Skulle gjerne ha ventet med matte bøkene, for det er er ikke sikkert hva jeg skal gå på. Hva er forresten forskjellen på MX og de andre?!
89048​
Kalkulatoren er en Texas modell. Den "offisielle" kalkulatoren, med andre ord. Men hva med bøkene. Tysk og økonomi. Er du interessert i de?
 
#9
Ja, kan selge to bøker. Begge Passage bøkene.
 
#10
Ja, kan selge to bøker. Begge Passage bøkene.
Pris?
Kalkulatoren er en Texas modell. Den "offisielle" kalkulatoren, med andre ord. Men hva med bøkene. Tysk og økonomi. Er du interessert i de?
Hva heter kalkulatoren? Altså hele navnet!
Har tysk bøkene, hva er prisen på økonomi bøkene?
Du starter med 1M, så til jul må du ha 1MZ eller 1MX. 1MX er hakket vanskeligere. Men tar du 1MZ kan du komme opp i eksamen med stoff du ikke har hatt.
X/Z bokene kjøper jeg etter jul eller når jeg trenger den. Usikker på hva jeg skal ta. Vil kjøpe 1M boka...

PS: PRISER!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.