Vil kjøpe et nytt spill.

#1
Vurderer å kjøpe et nytt spill mens jeg venter på Hitman: Blood money.

Vet du om et helt genialt spill som jeg kan kjøpe?.

Liker RST , RPG og Skyte spill.

Du trenger ikke å nevne
-Counter strike source
-Guild wars
-Half life 2
-Ground control 2.

ettersom jeg har de.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Neocon@30.07.2005, 17.31
Warcraft 3 og/eller Starcraft
246646​
Er det mulig å laste det ned et sted å forsatt spille multiplayer?

Hadde Starcraft før , det eier! men mista det.

Tror jeg bare bestiller det et sted. Takk for tipset neo.

Elsker deg :ler:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Hmm, ser du liker RTS, ta og gå for Codename: Panzers Phase One and Two, siden nr two er en oppfølger ;)

Har selv kun spilt gjennom Codename: Panzers Phase One, men har seff planer om og skaffe meg Phase two også.

Spillet er ett WWII spill som du kanskje ser i navnet og er veldig bra ;)

Det er også 3 kampanjer i spillet, og de er som følger, USA,Russland og Tyskland og i Phase two spiller du som en motstandbevegelse også, i steden for de Russiske styrkene.
 
#6
Pokémon Fire Red / Leaf Green - gitt at du ikke har spilt noen tidligere Pokémon-RPG. Men jeg vet ikke om du har en GBA ...

Age of Empires II: The Age of Kings og The Conquerors - Gammelt, men jævlig bra spill, etter min mening tidenes beste RTS. Utrolig bra i multiplayer, men også single-player er bra.

Command & Conquer: Red Alert 2 - Gammelt det også, men fortsatt et veldig godt spill. Moro i multiplayer og single-player.

007: GoldenEye - Et av tidenes FPS, og et av verdens beste beste multiplayer-spill. 'Nuff said! Oh, du trenger N64 da ...

Perfect Dark - Min favoritt-FPS. Super multiplayer. Det var dette med N64 da ...?

Doom III - Siden du virker som en PC-fyr ... Jeg synes Doom III var ganske bra. Hadde en god/skummel stemning. Litt ensformig, dog. Last ned en demo i hvert fall, og se om du liker det!
 
#7
Don: Codename panzers hørtes artig ut.

Får nesten laste ned en demo å se hva jeg synes.

Psycho: Liker spill som man IKKE kan spille på windows 95.
Eneste spillet som jeg virkelig har likt som ble gitt ut på den tiden var vel starcraft.

Doom3 er et spill som jeg ikke liker. Ikke en smule skummelt og det er alt for lett. Det suger på godt norsk.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Norskingen@31.07.2005, 03.55
Hvorfor er jeg hobbit versonen av mario mens du er vaskebjørn mario?! Det er ikke rettferdig!!!  :9
246784​
Du er en liten Mario fordi du er ganske ny her. Etter hvert vil du kanskje bli en stor Mario.

Jeg har bjørnedrakt fordi jeg er ansvarlig ( :p ).
 
#11
Opprinnelig skrevet av Norskingen@31.07.2005, 04.02
Wow.. du er gæærn. Kan bli kåt mario her? neger mario? Nude mario? Terrorist mario?  mye å bli?
246787​
Hold deg til emnet.

Nei, for øyeblikket må du nøye deg med en liten Mario.

Prøv Rome: Total War. Det har fått mye god kritikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Daikatana. Det er ganske sjeldent og eksklusivt, men absolutt verdt det! Den tiden du bruker på å lete deg frem til det vil være vel anvendt når du kan sette deg ned og kose deg med en variert, spennende og absolutt nyskapende FPS-opplevelse.
 
#14
Diablo 2 (og Diablo, hvis ikke gammel (men god) grafikk skremmer deg)
Starcraft (igjen)
Warcraft 3 (igjen)
Age of Empires
World of Warcraft

Edit: Liker du å skyte spill? :rulleøyne:
 
#15
Siden de fleste anbefaler starcraft så bestillte jeg det akkurat nå. Følger meg Brood war og faktisk.

Noen som vet hva brood war gjør? nye folk? nye maps? fortell.