Vinn eget spillutviklingsstudio

Endre

Ødela forumet
I følge Eurogamer holder Sony Japan en konkurranse hvor både amatører og profesjonelle kan vise frem sine ideer og konsepter til spill. Vinneren vil få tilgang til et studio, et utviklingsteam, samt penger til prosjektet og oppholdet.

Konkurransen åpner 15. november med websiden «Let's Play A Game» hvor bidragene kan sendes inn. Sluttdatoen vil være en gang i februar 2006.

Noen som synes det virker spennende? Jeg tror Shadar gjør det. :)

(Noen i Eurogamer-forumet stiller forøvrig spørsmålstegn om konkurransen bare er for de som bor i Japan, i så fall var det ikke like spennende.)

CyberK

Finner ikke på noe.
I så fall er det bare å flytte til Japan. Det er på tide at verden blir kjent med Do-anything-you-want-the-game™!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er uansett med. Verden trenger å få spille "Xtreme Beat Up People That Annoy Me".

Lodin

Der Waaaah
Det er ikke tvil, endelig skal folk få smake min zombie apokalypse i et cyber-punk setting FPRPG. :kul:

Jeg er uansett med. Verden trenger å få spille "Xtreme Beat Up People That Annoy Me".
[/b]
Hehe, da er det vel bare å ta GTA, også legge til alt fra street fighter til Tekken sine triks, mens man går rundt med han mafia duden :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
hehe ja ikz :D :D

Jeg ville hyret inn Martin fra "Heia Tufte" og sammen skulle vi laget en heseblesende retrosurrealistisk urbanfabel :)

Heia Tufte!

anyways.. jeg er definitivt med på den konkurransen. Jeg driver å skriver en del fantasy-fortellinger fra min egen fantasy-verden. Jeg og en venn av meg driver å brain-stormer til et mmo/corpg i fantasy-setting der teknologien tilsvarer sen-middelalderen. Desverre så vil jeg helst ikke poste de beste ideene mine her på et ubegrenset internett-forum.
Oj? hører jeg noen si at ideen om et fantasy-mmo er allerede brukt opp??
Det er derfor jeg har så mange revolusjonerende never done before-ideer opp ermene. :tommelopp:

Ohhh, jeg har en utrolig ide til et nytt konsept: First person sexual, murder death kill everyone you want to or not virtual reality with force feedback in all the spots you like.