VINN Starcraft II

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Spillegal!

I den anledning mine gode venner i Activision synes Spillegal er en bra greie, har de som nevnt sendt oss et eksemplar av Starcraft II! Så hvem skal spille det? Om du er keen kan det bli deg.

For mange år siden sa VG dette om oss: En glimrende spilleside på norsk, for alt fra middels gale til fullstendig psyko spillere. Eller noe sånt.
Enkelt og greit, bruk en setnig på å beskrive Spillegal, for eksempel: "Spillegal - Bare bæsj", vi stemmer over den beste og en lykkelig der ute får Starcrat II i posten.

Det er alt!
 
#2
Spillegal - Bare bæsj.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Spillegal - En ok spilleside på norsk, for alt fra middels gale til fullstendig psyko spillere.
 
#6
Spillegal - Hvor åndsmennesket begår selvmord og spilljournalister kommer for å dø.
 
#12
Spillegal.no - Fordi, hva skal du ellers gjøre? Henge på Battlefield eller Gamer eller Nintendoforu-rhahahhahahhahah
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Oh shit riffa slår til med to nominasjoner, han har til og med mulighet til å velge hvem av de han vil bruke frem til vi skal stemme! Så kan noen plukke opp den han ikke bruker og vinne med den.
 
#15
Jeg likte den første best egentlig så tror jeg går for den.

Evt liker jeg også Spillegal.no - Best på Mac-gaming i norge! Men den kan noen andre få.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#16
Spillegal.no - noob ikke snakk før du vet dumme dritt.

evt.

Spillegal.no - Fordi du fortjener å bli hundset til du greier å delta i en sivilisert diskusjon på andre ordentlige og voksne menneskers prinsipper.

(jeg nominerer seff førstnevnte)
 
#20
Btw burde være en regel om at man ikke kan stemme på seg selv (så skru på public vote når du lager poll), og at alle som kommer med forslag må stemme, imoimoimo.