Vintersalg!

#1
Kulda setter inn. Veiene er glatte. Som et følge av dette er det helvette uten like å gå ned til busstoppet om morgenen. Overflater blottet for friksjon har en tendens til å kaste meg opp i været for så å la tyngdekraften dra meg ned mot bakken igjen i et grusomt høyt tempo. Ikke bare river det i skinka hver gang jeg sklir på isen, jeg driter meg ut forran alle andre som bevitner det hele. Dessuten må man gjerne gå med ekstra mange klesplagg når været er så kaldt som det er nå, som resulterer i at man sansynligvis ser enda dummere ut. Om du attpåtil ikke har snø, er det virkelig ingen goder ved dette kjipe været vi har over oss nå. Vel, NESTEN ingen goder. Svært lite slår følelsen av å komme hjem etter en hard dag på skolen/jobben for å kunne sette seg ned i senga, under dyna og spille et knakende koselig spill. Gjerne med en kopp kakao forran seg. Denne følelsen er så god og koselig at den nesten unnskylder hele jævla kulden. Men det forutsetter dog at man har et av disse superkoselige spillene dine. Hva er det du sier? Har du ingen slike? Frykt ikke, jeg er her for å hjelpe deg. Jeg har nemlig tenkt å selge mange av mine superkoselige spill.

Nedenfor finner dere en liste over en rekke utvalgte spill som jeg nå selger. Jeg har også gitt hver spill en poengsum basert på hvor koselig/stemningsskapende spillet er.

Playstation 2:
-Medal Of Honor: Rising Sun - 4/5
-REZ - 5/5
-Virtua Fighter 4 - 3/5
-Ratchet Gladiator - 4/5

Gamecube:
-Resident Evil Zero - 5/5
-Need For Speed Underground 2 - 1/5

Dreamcast:
-Chu Chu Rocket - 4/5
-Crazy Taxi 2 - 3/5
-Resident Evil 3: Nemesis - 5/5
-Sega Rally 2 - 3/5
-Jet Set Radio - 3/5

Nintendo 64:
-Excitebike 64 - 2/5
-Duke Nukem: Zero Hour - 3/5
-Shadowgate 64 - 5/5 (forutsetter at du kan noen få ord av enten tysk, fransk eller spansk, om du ikke gjør det er det en flott måte å lære det på. Jeg lærte meg tysk takket dette spillet)
-Space Station Silicon Valley - 5/5
-Pilotwings 64 - 3/5

Prisene diskuteres. Kan sikkert bytte i andre spill og om dere kommer med knakende gode tilbud.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#2
Jeg er intresert i Condemned, har du en pris å gi eller må jeg komme med bud?
 
#3
Du kan komme med et bud. Så sier jeg at det for lavt. Så kommer du med et høyere bud. Så sier jeg at det også er for lavt. Så ber du meg komme med et forslag da. Så kommer jeg med et forslag. Så sier du det er for høyt. Så kaller jeg deg en jævla gjerrigknark. Så ber du meg dra til helvete. Så kommer jeg krypende til korset med en pris som er midt på treet.

Skal vi si 350 inkludert porto?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#6
Egentlig ikke, bare jeg som har så lite penger. Og jeg kan ikke prioritere Condemned ovenfor Warhammer, Oblivion og Advanced Warfighter desverre. Eneste måten jeg kan skaffe det spillet på er å ligge med deg.
 
#9
Huff... føler med deg. Mangel av friksjon suger... opplevde selv i dag morges at is er noe helvete. Vi har ikke strødd hos oss, så jeg hopper fra asfalt-flekk til asfalt-flekk, men jeg måtte sånn av og til ha litt sats i mellom, noe som resulterte i meg fly bakover med føttene og ned på trynet, og tro meg;
du vil heller fallen på is enn asfalt.

Uansett, jeg går gjerne med på tilbudet ditt, hvis jeg kan få Rez til en kjekk pris?
 
#11
Får eventuelt komme tilbake til det i mai, etter som at aprils spill blir Onimusha 4.
Men høres 200,- greit ut? Bare for å ha det i bakhodet hvis jeg klarer å skrape sammen noe.
 
#15
Intresert i å bytte Resident Evil Zero mot Metroid Prime: Echoes?
[/b]
Det høres greit ut. Send meg spillet på Mandag, så gjør jeg det samme.

Adressen min:
Alexander Wiig Sørensen
Marthasvei 15
4311 Hommersåk

Hva er din?

-PGR3 - 2/5 250 inkludert porto?
[/b]
Beklager. PGR3 og Condemned har jeg lagt ut på QXL, og de har begge fått bud. Som altså betyr at jeg ikke kan trekke dem tilbake. Men du kan jo slenge deg på der, begge ble lagt ut med ganske lave priser.

PGR3: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24...um=1&Catg=25886

Condemned: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24...um=1&Catg=25886
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Alle de 22 kronene? Wow! :p