Virtua Fighter 5

#1
Må nesten ha et topic om VF5 også, første vid'en er ute.. bortsett fra den technical demo'en som ble vist på E3 eller hvor det var. Det virker som intro'en til VF5: 1-Up.Com

Får se 2 nye characters, men får ikke vite så mye om dem.
Ene er en liten jente, ser ut som hu bruker Monkey style Kung Fu. :tommelopp:
Andre er en wrestler, Rey Mysterio look-alike...

Post alt dere vet om VF5 her!
 

Dukie

nice girl
#2
Omg omg omg omg omg!!!!! Jeg var jo 100% hardcore Tekken Fan fra 99-02/03 og mente at VF kunne henge seg. Men så ble jeg nyskjerrig, hadde ingen planer om å spille det, bare teste det. Omg omg omg !111 VF er tidenes fightinggame, selv om jeg ikke har spilt det aktivt på et år. (Damn sega som nedprioterer non-asia) Når dette her kommer ut, så quiter jeg Tekken på dagen igjen. Jeg gleder meg ! Siden ikke VF FT kommer til konsol så bør dette her gjøre det, og det fort!

De to nye charsa så .... rare ut. Ikke spessielt kult, men vi får se når dem lanserer mer shit.

Forresten .. omg omg omg11
 
#3
Duke: Vurdert å spille flere spill samtidig? :p

Dette ser überknall ut! De to nye så ikke så mye ut. Bare det ikke blir en wrestler-stil til, så funker det greit, men kan ikke si nei hvis det blir enda en..

VF hadde trengt noe tkd i seg, eller karate. Da hadde min main vært klar i hvert fall :D
 
#4
Virtua Fighter er kult det, men du blir veldig fort lei av det
Det det trenger er en spesiell historie for ver person og mange flere videoer
Det kuleste i Virtua Fighter 4 Evolution var hyper action battle :)
 
#5
Opprinnelig skrevet av Pink sky@05.09.2005, 17.15
Virtua Fighter er kult det, men du blir veldig fort lei av det
Det det trenger er en spesiell historie for ver person og mange flere videoer
Det kuleste i Virtua Fighter 4 Evolution var hyper action battle :)
258501​
Orker ikke å kommentere det jeg..

VF er et spill som ikke kan spilles to måneder, for å så tro en er god.
 
#7
Konsoll er enda ikke annonsert så vidt jeg har fått med meg. Leste noe rykter om at spillet kommer i japanske arkader før jul, men husker ikke hvor.
 
#12
Det så fett ut ass!
har ikke spilt så mye virtua fighter selv, men har virtua fighter 4 evolution :D
 
#14
Virtua Fighter 5 bekreftet til PS3.

Opprinnelig skrevet av Joystiq
Virtua Fighter 5 for PS3 confirmed
Posted Jan 20th 2006 2:00AM by Blake Snow
Filed under: PlayStation 3, Fighting


This month's issue of EGM apparently confirms that Virtua Fighter 5 is coming to the PS3. From the article: "[The] February issue of EGM reveals that Virtua Fighter 5 is coming to the PS3, with the followup line 'and it might be exclusive.'"
http://www.joystiq.com/..../virtua-fighter...-ps3-confirmed/
 
#15
Jeg minnes at Microsoft kjøpte opp Sega en gang i tiden. Husker jeg riktig? For om de gjorde det, så er det litt rart, syns jeg, at slik en stor tittel kommer på PS3.
 
#16
Jeg minnes at Microsoft kjøpte opp Sega en gang i tiden. Husker jeg riktig? For om de gjorde det, så er det litt rart, syns jeg, at slik en stor tittel kommer på PS3.
[/b]
Sega har aldri blitt kjøpt opp av Microsoft. Det egentlig er det ikke så rart at Sega velger PS3 som plattform for Virtua Fighter 5 ettersom PS2 har flest beat 'em up spill av alle konsollene nå og dermed vil markedet være potensielt stort for VF5 på PS3.
 

EagleJin

Bear Necessity
#17