Virtua Fighter Final Tuned [ARC]

Dukie

nice girl
Dette her fortjener bare et nytt topic!! FYTTY HELVETE! Glem Tekken 5, AM2 har tatt steget videre, FT er nå flashy!!! Dette er faen meg et sjakktrekk av Sega AM2 å lansere FT akkurat nå. AM2 har akkurat drept Tekken 5's sjanser for å bli populært i Japan.

Virtua Fighter 4 EVO Final Tuned kommer til å klikke

Lei-Fei VS Wolf !!!!!!!!!!!!!!

Lei-Fei VS Lion !!!!!!!!!

Wolf VS Aoi !!!!!!!!!!!

Sarah, Wolf og Lau kamper her!!!!!!!!:

Offisielle Final Tuned

Click on the second link from the top to get to:

Lau vs Jacky
Wolf vs Sarah
Wolf vs Wolf

EagleJin

Bear Necessity
Steike... Blir kanskje nødt til å prioritere FT famfor T5 likevel. Dette ser ekstremt bra ut! Digga de nye kastene til ulvemann! :D

Opprinnelig skrevet av Duke@17.07.2004, 17.33
Dette her fortjener bare et nytt topic!! FYTTY HELVETE! Glem Tekken 5, AM2 har tatt steget videre, FT er nå flashy!!!  Dette er faen meg et sjakktrekk av Sega AM2 å lansere FT akkurat nå. AM2 har akkurat drept Tekken 5's sjanser for å bli populært i Japan.

Haha....tror jeg aldri har lest noe så dumt og morsomt, drept tekken5 sine sjanser? Eneste V Fuck F Tuned har drept er VF4. Det dritt spillet har ikke en eneste sjanse mot Tekken5..igjen, veldig morsomt :D

Hvorfor klarer du ikke fatte at VF har et mye bedre gameplay og fighting system enn Tekken? Det er rett og slett bedre, fakta.

Og så til topic, spillet ser jo enda bedre ut nå, grafisk. Det ser ut til at de har lagt til noe lvl. system. På Lion klippet kan man se et throw tegn og lvl. 1 i hjørnet.
Kanskje training, eller mission opplegg. Det ser interresangt ut. :tommelopp:
Det er også tre videoer til på den sida det er link til på toppen. De går forresten raskere, altså, farten i spillet er høyere av en eller annen grunn.

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@18.07.2004, 00.54
Haha....tror jeg aldri har lest noe så dumt og morsomt, drept tekken5 sine sjanser? Eneste V Fuck F Tuned har drept er VF4. Det dritt spillet har ikke en eneste sjanse mot Tekken5..igjen, veldig morsomt :D
76308​
her er gutten som lagde den "seriøse" VF vs Tekken emne.....nå sitter han og le og slenge dritten til VF.
jaja....

det var skikkelig kule video der...for håpe jeg ikke gi opp VF trening min. slitsom spill as....hehe
men jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke lagde VF 5 istedenfor sånne upgrade av VF4??

For å svare på spørsmålet ditt Cinos, med "fakta" (ikke ta det for seriøst..):
Sega tørr ikke å sende ut VF5 enda, fordi de er redde for at det blir for liten utvikling og så har de ikke en sjanse til å lage story til det spillet heller :)P). Derfor, som de da gjorde da de ga ut VF4:Evo istedenfor VF5, lager enda en ny oppdatering.

(Kan ta det som kommer videre mer seriøst... ;))

VF:FT ser ekstremt tøft ut! Gleder meg sykt til jeg kan få prøvd det, men nei, T5 kan ikke glemmes.. ^_^

jeg har ikke akkurat fulgt så nøye med, men det er visst to teknikker eller noe som man kan velge med hver character. Som Akiras kne, man kan velge gammel motion, eller sånn som det er i VF:EVO. Vet noen hva de andre editable moves'a er til hver character? (..kan ikke akkurat lese japansk...hvis det står på offisiel side..)

Så resten av filmene nå, kul grafikk, dere vf4 gutta gleder dere sikkert :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@18.07.2004, 21.11
For å svare på spørsmålet ditt Cinos, med "fakta" (ikke ta det for seriøst..):
Sega tørr ikke å sende ut VF5 enda, fordi de er redde for at det blir for liten utvikling og så har de ikke en sjanse til å lage story til det spillet heller :)P). Derfor, som de da gjorde da de ga ut VF4:Evo istedenfor VF5, lager enda en ny oppdatering.
for liten utvikling i hardvaren, altså (for de som ikke skjønte det)

selvom det går rykter om den nye naomi motorens spesifikkasjoner tar det nok en gooood stund enda...

Wow...Jeg må si jeg er imponert.
hvilke platformer kommer Virtua fighter 4 EVO Final Tuned ut på?
Spillet skulle komme ut på PS2 og ARC hvis jeg husker rett , så da ser det ut til at det blir en PS2 på meg.
Jeg likte ikke Virtua Fighter 3tb på DC så bra , men dette ser mer enn nok bra ut til å være verdt ett forsøk.

EagleJin

Bear Necessity
Alle (de fleste..) nye moves i FT
Enkelte teknikker ser bare brutale ut!! :D Spesielt Gohs hitthrows og nye strings (som jeg la mest merke til av en eller annen grunn..).

Duke har nesten rett. T5 glemmes når vi får se slikt!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg har noen ord å si om Final tuned: Herlig, lekkert, nydelig, vidunderlig og bittelittegrann sexy :p

Ser konge ut det, var det noen som trodde noe annet egentlig? Kanskje det får meg til å få fingeren ut å begynne å spille igjen. Noen videoer med Kage fra Final tuned?

EagleJin

Bear Necessity
Match vids
Lurtz: Du vil nok finne Kage i 2-3 av kampene der ;). Ellers kan du se hans nye moves om du følger linken i mitt forige innlegg.

Legg merke til Brad i 7-6! Charge knee ser ut til å være en god id? :D

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@20.07.2004, 02.45
Duke har nesten rett. T5 glemmes når vi får se slikt!
77065​
Hysj nå, NiloPilo blir rasende om han ser slikt. :p

Hehehe jeg har spillt begge spillene en del, og den forksjellen det er på spillene som er lett merkbart er at en hvem somheldst Buttonsmacher kan ta en erfaren spiller. Vf er som doa, mange onebutton cobmbos. Noe jeg merner gjør spillet mer amatør messig, Jeg har hele evo2004, der man kan se Vf og, men er ikk så imponerende som tekken asså. Men kommer aldri til en enighet om hva som er best av de spillene, bare sier min mening jeg.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av ivan Juliussen@14.08.2004, 21.54
Hehehe jeg har spillt begge spillene en del, og den forksjellen det er på spillene som er lett merkbart er at en hvem somheldst Buttonsmacher kan ta en erfaren spiller. Vf er som doa, mange onebutton cobmbos. Noe jeg merner gjør spillet mer amatør messig, Jeg har hele evo2004, der man kan se Vf og, men er ikk så imponerende som tekken asså. Men kommer aldri til en enighet om hva som er best av de spillene, bare sier min mening jeg.
87495​

Kødder du eller?

Vf er som DOA? Har du røyka sokker? Den påstanden der er noe av det verste jeg har sett på forumet hittil. Jeg skulle likt å se den "erfarne" spilleren du slår med buttonmashing i vf. Den spilleren er mest sannsynelig ræva.Amatører taper mot buttonmashere i Vf, ikke de som virkelig kan spillet.
Greit at du liker Tekken best, men meningene dine om Vf er fortsatt helt på villspor, de er ikke i nærheten av riktig en gang. Man kommer aldri til enighet om hvilket av spillene som er best, fordi det kommer ann på hva man legger i ordet best når det gjelder slåssespill. Når det gjelder gameplay derimot så vil alle nøytrale personer med peiling lett se at Vf overgår Tekken lett. [/grilling]

Er uenig med det du sier, men grunnen til at jeg sammenligna det med DOA, er pga one button combos som det er i bege spillene. Men så en del filmer av de beste mot hvereandre i Vf som var ganske imponerende, men For meg er dette ett spille som ikke er like bra igjenført som Tekken. Jeg liker ikke spill med one butten combos, men som sagt tideligere er det min mening om spillet.

Men jeg er enig med deg, Jer er sikkert på så lavt nivå at Jeg ikke har grunnlag for noen av de påstandene, men Jeg har hvertfall fått en del bank av buttonsmashere. Så det blir vel som du sa Buttonsmasher vs amatør kan buttonsmacher vinne. Men jeg liker dårligere at det er en knapps comboer som det er en del av i VF.

Det er fakta at VF er mer gjennomført enn Tekken, man kan ikke si "Jeg syns ikke fluer kan fly." når det er et velkent faktum at de kan fly. I Tekken kan en fyr som aldri har spilt spillet før banke en erfaren spiller, men slike tin foregår sjeldent i VF.

Du er laaaaaangt bak mål, gutt...

Advarsel! Ikke gå fra tekken til Virtua Fighter. Forskjellen kan drepe DEG!

I positiv forstand må vites

EagleJin

Bear Necessity
impywimpy: feil emnet.. Så vidt jeg vet er hverken Hawk eller jeg eller andre fra gamle tekkenclub døde.

Her er en liste over endra triks i FT:
Her