Virtua Fighter Vs. Tekken

Status
Stengt for ytterligere svar.
Alså Mario slår K.O på begge disse spillene, jeg mener at begge spillene bare er til å le av, skjønner ikke hva som er så morsomt med å slå løs på noen, blir veldig fort lei det

Opprinnelig skrevet av Naskul@18.07.2004, 13.22
Alså Mario slår K.O på begge disse spillene, jeg mener at begge spillene bare er til å le av, skjønner ikke hva som er så morsomt med å slå løs på noen, blir veldig fort lei det
76373​
Vi skjønner ikkje kvifor du IKKJE liker det. :confused:
Noen gong hørt om smaksak?

P.S: Det der var ein veldig unødvendig post! >_<

det bli bare meningsløst når vi diskutere da, for alle kommer til å holde seg fast på dems egen meninger...
hva er da vitsen med å diskutere?? :(
å bli enig i en ting er jo da sinnsykt vanskelig....

so, where is the standard?? where is the abselute?? who is right??

En mulig siste post fra meg om dette..

Naskul har (ikke en gang "så å si") ingen grunn for å poste her, med sin uttalelse. Burton virker ikke seriøs nok med disse spillene, og som topicet sier så er det Tekken vs VF, så jeg ser ingen grunn for å dra inn andre spill en har spilt og slike ting her (no offence..)
Nilo sa at det skulle være en grei diskusjon, noe det har overgått allerede (hvem visste ikke det egentlig?), så for å prøve å holde det oppe, men også med personlige synspunkter:

Jeg skjønner godt hva folk mener når de sier at VF ER bedre enn Tekken. Det hele dreier seg om realistiskhet. Sånn er det i de fleste sjangre som har med sport å gjøre. Bilspill, fotballspill og så videre. Om du kjøper VF, får du et mye mer komplisert, detaljert og realistisk slåssespill som du må legge mange flere timer inn i enn Tekken for å mestre.
Jeg er stort sett enig (blir vel riktig å si...), men når det gjelder realistiskhet så vet jeg ikke helt. Realistiskheten kommer an på hva man legger vekt på. Om det er vanskelighetsgraden, da med tanke på at det er så ufattelig mye man må ha i hodet på en gang når det gjelder VF, men når det gjelder Tekken så er det mer realistisk igjen på andre måter (feks bevegelsene i teknikkene (ja, jeg vet dette har lite å si generelt, og enda mindre å si for noen), og juggle systemet holder seg en del bedre (da med tanke på at det ikke er ofte du tar teknikk som treffer high, som skader en som ligger i høyst lavt nivå, så det ikke skulle vært mulig å treffe)) (og ja, jeg vet en del kanskje kommer til å bli sure/irriterte og sier (ikke nødvendigvis poster) at det jeg skriver her er totalt latterlig).
Derfor vil jeg helst ikke si at realistiskheten er så mye bedre i et av spillene, enn det andre. MEN som SPILL er VF mye bedre på så å si alt mulig (om ikke det er alt mulig) (eneste jeg synes Tekken har bedre er lp, rp, rk, lk, men det er totalt personlig synspunkt).

Det tok lang tid for meg for å skjønne at VF var og er bedre, men likevel er jeg mer Tekken-fan enn VF. Bare kjipt jeg kom altfor sent i gang med dem.

Standarden vil jeg tro blir vanskelig å si for en helhetsvurdering pga stort forskjellig utgangspunkt. Men det blir regnet ut at folk, og da med grunnet på hva som er best, så det blir vel VF som gir standarden slik. Men en tåprlig nok måte å finne en standard på...
Det absoluttet er VF
De som sier at VF er best har rett

Håper ingen tar feil av hva jeg mener når det gjelder dette her...

Red Hawk: Den var drøy. Virker eg ikkje seriøs nok med desse spela? Eg sa jo bare at eg bare har prøvd Virtua Fighter 2 og 1 og dei var ganske gode. Har ikkje sagt at Tekken er dårligere, men bare at det eg har prøvd av Virtua Fighter er bra! :)

Opprinnelig skrevet av Cinos+18.07.2004, 19.56-->
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@18.07.2004, 00.54
Haha....tror jeg aldri har lest noe så dumt og morsomt, drept tekken5 sine sjanser? Eneste V Fuck F Tuned har drept er VF4. Det dritt spillet har ikke en eneste sjanse mot Tekken5..igjen, veldig morsomt :D
76308​
her er gutten som lagde den "seriøse" VF vs Tekken emne.....nå sitter han og le og slenge dritten til VF.
jaja....

det var skikkelig kule video der...for håpe jeg ikke gi opp VF trening min. slitsom spill as....hehe
men jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke lagde VF 5 istedenfor sånne upgrade av VF4??
76517​
[/b]

Hva har det med Virtua Fighter Final Tuned emnet å gjøre? Jeg står for det jeg sier jeg. Slegger dritt, nei, sier det jeg mener ja, selvom det er dritt. Så du kan ikke definere det jeg sier som dritt, heller det jeg mener. Virtua Fighter Final Tuned ser bra ut, men ikke i nærheten av Tekken5. Og det er det JEG mener, så cinos, du kan egentlig bare holde kjeft, fordi jeg er bare dritt lei al den sutringa di. Det jeg skrev nå, er egentlig veldig unødvendig, men noe må bli sagt.

Det er alltid kult å se nye fighting spill, man lærer mye, men jeg liker tekken, og da blir det tekken. Jeg og tekken har en historie sammen, og det glemmer jeg aldri :) Det samme finner jeg igjen med Street fighter, historien, når jeg var liten spilte jeg det hele tiden, og det er så konge, det samme med Tekken, når det kom ut i 1995, det var bare helt konge, glemmer aldri spennigen og intensiteten. Hadde det så morro, og det har jeg enda med Tekken4 og kommer sikkert til å ha det videre med Tekken5. Det er det jeg har prøvd å få frem hele tiden, prøve å si at for meg så er ikke tekken et spill, men en del av livet mitt. Dette høres veldig patetisk ut men jo, når tekken kom ut i 1995(jeg var 10 år) sov jeg med spillet, spise frokost med spillet, spilte det, sa god natt til spillet, husker jeg hadde laget en liten eske til spillet, med bomull. Vf4 er sikkert bare et spill for dere vf4 elskere, men for meg er tekken som cola er til mandark.

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@19.07.2004, 00.47
Hva har det med Virtua Fighter Final Tuned emnet å gjøre?
jada....du lagde helt tydelig dette emnet tekken vs VF, hesikten din er å få fram en seriøs diskursjon mellom 2 spill, men plutselig så blei hensikten borte når du snakke tygg om VF...altså du mener ikke det du mente. talking about two faces...

Jeg står for det jeg sier jeg. Slegger dritt, nei, sier det jeg mener ja, selvom det er dritt. Så du kan ikke definere det jeg sier som dritt, heller det jeg mener.
why not?? hvorfor kan ikke jeg komme med min egne meninger om dine meninger?? når har du begynt å bestemme på hva folk skal mene??

Virtua Fighter Final Tuned ser bra ut, men ikke i nærheten av Tekken5. Og det er det JEG mener, så cinos, du kan egentlig bare holde kjeft, fordi jeg er bare dritt lei al den sutringa di. Det jeg skrev nå, er egentlig veldig unødvendig, men noe må bli sagt.
går ut fra at du mener " I have right! you are just stupid so shut up!"
ok missis bossy....you have the right here. i wont argue with you anymore.

Det er det jeg har prøvd å få frem hele tiden, prøve å si at for meg så er ikke tekken et spill, men en del av livet mitt. Dette høres veldig patetisk ut men jo, når tekken kom ut i 1995(jeg var 10 år) sov jeg med spillet, spise frokost med spillet, spilte det, sa god natt til spillet, husker jeg hadde laget en liten eske til spillet, med bomull. Vf4 er sikkert bare et spill for dere vf4 elskere, men for meg er tekken som cola er til mandark.
76597​
then go ahead and marry it.
dra ned til kirken med tekken og start bryllup sermonien, ill be happy to play wedding melody for you.... :D

ok....jeg har vært litt slemt her så jeg skal skjerpe meg. sorry folkens.

Oi, mange gode svar engasjerte meg litt i debatten her. Men jeg gidder ikke åpne kjeften så mye, for da blir det bare krangling. Uansett, jeg foretrekker Tekken framfor noe annet slåssespill. Egentlig rett og slett fordi det er det spillet som jeg har satt meg mest inn i (ja, jeg vet det egentlig ikke er mye å sette seg inn i, i forhold til andre slåssespill), og jeg får en nostalgisk følelse når jeg prøver det gode gamle Tekken 2 ;).
Dette er min mening, som ingen kan påvirke, selv om jeg ikke engang har prøvd et eneste VF-spill.

Cinos: Du er idiot, du forstår faktsik ikke i det hele tatt hva de mer seriøse medlemmene forsøker å si, og deretter prøver du å være morsom (noe du ikke er i det hele tatt), før du ber om unnskyldning. Latterlig. Ja, jeg tør åpne kjeften mot sånne som deg, for de fortjener å bli latterliggjort.

Edit: Typo xD

Opprinnelig skrevet av Jin Kazama@07.08.2004, 21.14
Cinos: Du er idiot, du forstår faktsik ikke i det hele tatt hva de mer seriøse medlemmene forsøker å si, og deretter prøver du å være morsom (noe du ikke er i det hele tatt), før du ber om unnskyldning. Latterlig. Ja, jeg tør åpne kjeften mot sånne som deg, for de fortjener å bli latterliggjort.

Edit: Typo xD
84077​
HAHAHAHAHAHA!!!
WHO IS LAUGHING TO WHO NOW!!
HAHAHAHA!!!

go ahead....bare åpne kjeften din. det er ingen som tvinge deg til å holde kjeft...:)

Vil si Tekken er mye større enn Virtua Fighter ihvertfall. Er tekken alle jeg kjenner spiller og har mestret. Virtua Fighter er litt mindre realistisk..det blir for splash splash og alt skal gå så kjapt og modellene syns jeg ser totalt feil ut. Lyder/Musikk/Grafikk er kjedelig i tillegg.

Tekken er en ordentlig turnering og man kjenner igjen alle personene..det er en sjel bak enhver av de.

I min mening er det kun ett slåssespill ... Tekken.

Vet det har blitt sagt før igjen og igjen, og uansett hva dere mener, så kom ikke å si fakta som ikke er sanne!

VF er MYE større enn Tekken, mer dybde og alt sammen. Les bakover i emnet hvis en trenger å vite hva som gjør Vf så mye bedre.

Cinos har egentlig en god grunn for å le av Tekken-diggere i dette emnet (de som sier at Tekken er BEDRE (ikke kulere)), pga de ikke har peiling. Men hovedsakelig er emnet ganske dumt. De som har litt vett i hodet vet at VF er BEDRE.

EagleJin

Bear Necessity
Hawk: Tekken er større/mest populær blandt folk utenfor asia så vidt jeg har skjønt, men VF kommer seg stadig (noe jeg tror T4 har litt av skylden for :p).

Folk: Hva med å roe ned stemningen her litt? Kan jo ikke lese et eneste innlegg her uten at det innehjolder en eller annen form for angrep.
Slike emner som dette har aldri gitt grunnlag for vennlige diskusjoner. De har alltid endt opp med drittslenging o.l.

Er det ingen moderatorer som ser innom her i det hele tatt? Er jo mer drittslenging og angrep i dette emnet alene enn det er i hele "generelt" (overdrevet, men poenget er der..).

grunnen til at Mod ikke gidder fordi dette emne er for latterlig! meningsløst og bortkastet for å si det sånn...

jada...det er litt dårlig stemne her inne, ja. hmm...hva skyldes det tro?? :D
så vidt jeg husker så kom jeg bare med min mening uten å erte spesielt noen her på forum....så kommer Nilo ja, han begynte å hate det jeg mente og ikke bare det, han fornærmer VF også.

common guys, det er ikke sånn det funker. det skulle slik at jeg kommer med min mening også kommer nilo sin mening osv....og etter det kan vi trekke fram konklusjonen.

spar dere....dette posten er ikke "offensive"

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Vi har diskutert dette i nærmere 2 år nå. Har vi kommet noe lenger nå? Nei det har vi ikke.Mye drittslenging derimot, det har vi oppnådd. Derfor så velger jeg å stenge dette emnet. Spill det spillet dere liker best, men vær åpen for å prøve andre spill også. Jeg tror det er det beste å gjøre.

Lykke til videre med spillingen av hvilket som helst slåssespill :)

-STENGT-

Status
Stengt for ytterligere svar.