Virtual Reality

Mener du at de nye konsollene burde komme med Viritual Reality briller

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0

Lodin

Der Waaaah
Oh shit! Pacman i den virkelige verden!
A human version of the classic arcade game Pacman, superimposing the virtual 3D game world on to city streets and buildings, is being developed by researchers at Singapore.

Players equipped with a wearable computer, headset and goggles can physically enter a real world game space by choosing to play the role of Pacman or one of the Ghosts. A central computer system keeps track of all their movements with the aid of GPS receivers and a wireless local area network.

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå digger jeg Singapore enda mer enn før. Men, er det ikke så smått trafikkfarlig når masse folk med briller på løper rundt omkring og gumler piller? (Ja, jeg vet at du kan se gjennom dem, men likevel...)

Jeg trenger ingen kvinne, jeg skal klone en unge og passe på at han er fryktelig sterk og enda smartere enn det igjen. Han skal være prikk lik mag på nesten alle måter. Da får vi tid til å spille da.

CyberK

Finner ikke på noe.
Og så skal du få et par tusen kloner til, med noen modifikasjoner for lydighet etc, så klart, som kan danne The Grand Army of the Republic.

Men Pac-Manhattn er vel strengt tatt en mer manuell affære en det i Singapore, der har man ingen sånn fancy skjerm.

Opprinnelig skrevet av Byakko@06.06.2005, 10.41
Noen som har sett eXistenZ? =p
230447​
Hehe, den var litt kul den. Har den på vhs ett eller annet sted.
Tror ikke akkurat at jeg ville ha innstalert en sånn spillport i korsryggen.