VM i Pokémon

#1
Hvem kunne egentlig tenke seg at Pokémon også kan være et skikkelig avansert kortspill. Imorgen sender Bergsala NM-vinneren Evens Cheung til Disney World i Florida for å forsvare Norges ære i verdensbesterskapet.

"Vi har et stadig økende miljø for spilling med Pokémonkort. På verdensrankingen finner du 3 av de beste spillerne fra Norge. Det er vi selvfølgelig stolt over", sier Kirsti Danielsen, markedsansvarlig hos agenten for kortene, Bergsala AS.

Med Evens Cheung kommer også tidligere Norgesmester Eskil O. Vestre som dommer i arrangementet som går av stabelen nå til helga.



NM-vinneren står i midten.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#2
DET var de feteste "pokalene" jeg har sett noensinne. Ville passet fint inn i Pikachu-samlingen her hjemme. :flau:
 
#4
Har aldri satt meg inn i å spille med Pokémon-kort, men jeg har nå samlet en del. Har de fleste korta fra de eldre seriene.

Stilige de pokalene da. ^_^
 
#5
var vist på fest med en av norges beste pokemonkort-spillere.
men vet ikke hvem det var...
pokemon kort, ja. vet om noen som spiller det. (på nintendo stemnet var det vell en del) trodde egentlig den bølgen var over
 
#7
Opprinnelig skrevet av Skoen@17.08.2004, 18.04


NM-vinneren står i midten.
89031​
Jaså? Hvordan har det seg da at det står "2nd" på pokalen hans?

Men uansett meget pulbare de pokalene der ja.
 
#8
Bildet der er tatt fra aldersgruppa 15+. Så ble det sluttoppgjør mellom Steven Widlic og Evens i kampen om NM-tittelen. Han til høyre på det bildet er forresten Mats G. Frid.
 

epp

firm and correct
#9
Jeg leste om dette i dagspressen. Uansett good luck over there. Give'em hell!
 
#10
skjønner ikke hva som er så gøy med pokemonkortgreiene. det som virkelig er tøft er GBC spillene, kanskje fire red blir bra også.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#11
Opprinnelig skrevet av eivind2k@22.08.2004, 15.37
skjønner ikke hva som er så gøy med pokemonkortgreiene. det som virkelig er tøft er GBC spillene, kanskje fire red blir bra også.
91406​
Pokemonkort er deilig. :p

Hvor deilig er det ikke å ha et fake Charizard i glins?
Husker det var en kiddo som sa akkurat det til meg på barneskolen. Jeg snudde meg og gikk. Etter dette klarer jeg nesten ikke å utelate å nevne 'fake charizard i glins' i en pokemonrelatert diskusjon. :D
 
#12
skjønner ikke spillet en gang jeg :flau: hehe men sammler på kortt.. sist jeg teltte korttene mine hadde jeg 6000kortt=P men ennda skjønner jeg ikke spillet :svette: hehe må begynne å lære meg det dær nå! :tommelopp: