[Multi] Wærdenskrieg 3: Moderne Farfar ditto

#3

Ballen=gamefaqs, dama=spillegal
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Beste er selvfølgelig at de har helt rett. Bare se på singleplayeren til Battlefield 3, å lage et bra lineært skytespill er tydeligvis ikke så enkelt som det virker. CoD4 var fortsatt ekstremt baller, selv om oppfølgerne bare var mer av det samme og litt dårligere. Selvfølgelig viktig at ikke alle spill er sånn, men er helt enig i at det er plass til begge typer.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#5
Ingen bryr seg om singleplayeren i noen av disse spillene. Tror jeg brukte type 20x mer tid på multiplayeren i CoD4/MW2 enn i campaign. Når det er sagt så digga jeg campaign i CoD4, den hadde akkurat nok æksjn og snikete sekvenser. I MW2 hadde de skrudd alt opp til 11, Michael Bay-style, og jeg må si det funka heller dårlig. Battlefield har heller aldri vært noen singleplayerspill, så hvis singleplayer lukter røv der også tar jeg ikke akkurat det så tungt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
CoD-campaignen får ufortjent mye hat. Greit, det er mye teite greier og dårlig skrevet og alt er bare spinnvilt. Men det er fett nok i de små timene det varer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Aldri sett appellen i SP-Moderne Farfar, og kommer nok aldri til å se den heller. Ingen tårer herfra når CoD legges ned, gitt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Ingen bryr seg om singleplayeren i noen av disse spillene. Tror jeg brukte type 20x mer tid på multiplayeren i CoD4/MW2 enn i campaign. Når det er sagt så digga jeg campaign i CoD4, den hadde akkurat nok æksjn og snikete sekvenser. I MW2 hadde de skrudd alt opp til 11, Michael Bay-style, og jeg må si det funka heller dårlig.
Veit du hva, det verste er faktisk at det er dritmange som kjøper CoD kun for singleplayeren og aldri rører multien. Det virker helt føkkings fjernt på meg også, men sånn er det faktisk. Sikkert et par av dem her på forumet tilogmed. Det nærmeste jeg kom var vel Blops, som jeg runda fordi setpieces og brainless action (imotsetning til MW1 og 2 som hadde hakket mer substans). Syns ikke multien der var så fryktelig imponerende igrunn, men la fortsatt en del timer i det.

Battlefield har heller aldri vært noen singleplayerspill, så hvis singleplayer lukter røv der også tar jeg ikke akkurat det så tungt.
Jess, samme her. Slang i singleplayerdiscen og tok to eller tre brett, lo godt, og la den bort for godt. Var en fyr på SA som posta hvor skuffa han var over all den middelmådige kritikken singleplayeren mottok, og at han nå cancela preorderen sin. Han ble heldigvis mobbet ganske godt fordi seriøst haha hva fan.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Altså, har du spilt Blops eller? Lat som jeg posta den vidden hvor han ene tar det brettet på nest-vanskeligst uten å avfyre et skudd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Ja, og Blops er ganske nøyaktig like ræva som MW1 og 2. Altså, igjen så er det ikke noe gæærnt med å like de spilla, men substans du liksom. Har spilt gjennom begge Moderne Farfar-spilla selv, eneren tok jeg en pause på to år i løpet av nest siste brett, så mye grep det spillet meg.

Det egentlige poenget her er vel det du skriver, at noen faktisk kjøper de greiene for enspillerdelens skyld. På samme måte som noen bare ser romantiske komedier eller The Hangover og lignende greier, antar jeg. Uansett, jeg synes sånt burde kuttes til fordel for å lage noe det faktisk er vits i å bruke spenn på, men det er vel bare meg.
 
#14
Begge deler må lages, uten tvil. Liker SP sjølv og må innrømme at einaste i serien eg ikkje har spelt gjennom er cod3. Og første, siden det gav meg null og niks.

Merker eg blir oppgitt over ordlyden som gjelder, typen "ingen bryr seg om det der, og bryr du deg er du teit". Sånt forsøpler diskusjonen, heldigvis stiller dei fleste her seg for god til sånt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#15
Det var satt litt på spissen. Det jeg mente var at folk ikke kjøper disse spillene først og fremst for singleplayeren. Men de som gjør det er kjempeteite, assa!
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Så var vi igang igjen. Wallmart og diverse andre sjapper har solgt spillet for tidlig og hvis du går online med det blir det tatt for gitt at du er pirat og må straffes. :rolleyes:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#18
Vet jeg banner i den hellige kirke av Battlefield 3 nå, men jeg gleder meg som helvete til dette. :)
Ryktene sier at BF3 kjører bajs på konsoll, så jeg hopper ikke på før jeg får meg en mesterrase med superkvalitet på den.
Uansett, er det ingen som skal ha det på Xbox som vil være med å starte en sg-klan?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#20
Mw4: sjokkeffekten blir vel at man skal plante C4 på spedalske kattunger