[Multi] Wærdenskrieg 3: Moderne Farfar ditto

Lodin

Der Waaaah
#21
Forøvrig har de baller nok til å sprenge en liten unge og morra hennes, men legg merke til at de bare fjerner modellene deres når bomba går av. Kan muligens og være pga. tekniske begrensninger i Q3 da.
 
#22
Var det bare meg som syntes denne fæle forferdelige scenen hvor du, spilleren, ikke kunne sies å ha vært "medvirkende" til grusomheten de var så grusomme og hjertesløse å vise, at den ikke var nevneverdig sjokkerende?
Kan, forsåvidt, skjønne at noen gikk syntes flyplassmassakren i mw2 var litt ukurant (selvom det blir å gå ganske apeshit når de kommer med "buhuu, kan ikke vise at uskyldige pikselmennesker blir skutt, de må også være bevæpnet sånn at figuren din kan kutte over strupen dems mens blodet spruter, og ikke glem at voldsspill gjør barn til blodtørste mordere"), men jeg syntes at det var en del andre drap som var mer groteske enn da mora og dattera ble sprengt.
 
#24
Ja, det var så jævlig mye bedre og mindre grusomt med den scenen hvor Yuri og Makarov var på taket av en bygning og så på atombombeeksplosjonen mens Makarov fantaserte om verdensherredømme. Mye koseligere med atomvåpen enn kjemiske våpen, vøtt.

Foruten at Breivik spilte visstnok mest WoW, så er mw3 fortsatt et SPILL! Det er ikke virkelighet, det er ikke en nyhetssending, det er ikke engang basert på virkelige hendelser. Jeg gråter ikke over fantasifigurer. Det at metallfargede piksler forflyttes mot hudfargede piksler og at røde piksler dukker så opp som resultat er ikke akkurat noen stor menneskelig tragedie. Ei heller er det det når en sammensetning av piksler som utgjør en digital representasjon av noe som ligner et menneske blir erstattet med en bunke grønne piksler som skal representere giftgass.
 

demake

Seksuelt godteri
#25
Skal gi deg pik(k)sler jeg!
 
#26
Making friends already, I see? ;)

Forstår det uansett sånn at du speler dette for stats og artige samarbeidsøyeblikk, ikkje ei vakkert rørende historie sånn som meg.

*snufs* Price mista Soap i kuledusjen..
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Price er den eneste som har. Personligheten består av at han har bart og er engelsk. Når det er sagt så eier han.