Warcraft 3

#1
Warcraft 3 The Frozn Throne

Guide

Forord

Denne guiden omfatter Human, og går etter den måten jeg spiller. Det nytter ikke bare å følge denne så skal alt gå bra du må også ha litt skills, men det er en bra start.



Dette er det nesten alle humans bygger.

Først setter jeg 4 arbeidere på gullgruva og en til å bygge et altar.
Så trener jeg 3 til 1 setter jeg til å bygge to frams der de som henter gull løper(en på hver side). Når han er ferdig setter jeg han til å hente gull. Den andre til å lage lumbermill, og den siste setter jeg til å lage Barraks.
Jeg trener flere til å hente lumber, og når han som bygger altar er ferdig setter jeg han til lumber. Når jeg har 60 lumber bygger jeg Blacksmith. Så begynner jeg å bygge riflemens. Du må også huske å bygge keep. Når du har fått keep kan du begynne å bygge Sorceress og Prester. SpellBrackes er også nyttige etter som det kan ta over negative buffs og hive de tilbake.
Når du får Castle kan du begynne å bygge Knihts eller Gryhon Riders, mot orc er Knihts best siden orc har bats som kan sprenge Gryhon Riders.

I kamp

Når du slåss er det viktig å fokusere med riflemens på enkelt units å flytte de skadete unna, Sorceress og Prester er det best å attack move på bakken ved kampen så får de brukt det de har av spells.
Er det kamp i basen din kan det være lurt å bruke Call to Arms da vil du kunne få et bra overtakk og hvis han prøver å stikke kan du lage ring rundt units.

Mot orc

Klarer du å holde ut til lategame har du nesten vunnet over orcen, altså når du har Polymorf , Knihts osv.
Du må også passe på hvis du slås i basen hans, drep burrows siden disse kan gjøre mye skade på deg. spellbrackers er bra her siden de kan skaffe seg blodlust

Mot Night Elf

Her er det bare å skaffe seg masse riflefolk side alle NE går hunts, så du må presse på tilig i gamet. Klarer de å komme litt ut i spille kan de skaffe seg noen massive units.

Mot Undead

Dette kan være litt ekkelt, prøv å skaff deg none molta teams til å herpe Towers som han har i basen. Her må du også passe på at gamet ikke varer for lenge, siden de kan skaffe DD.

Mot Human

Her kan du prøve å gå Fottmens og ikke riflemens, siden nesten alle humans lager riflemens, spellbraskers er bra her siden de kommer til å skaffe seg castere.



Noen tips

Spioner på den du spiller mot se hva de driver med.
Se etter expands og om du finner en så drep den fort.
Skaff deg en expand litt fort i game.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Men i alle dager, har du ikke allerede posta den guiden? Den er som sagt veldig fin, men jeg trur heller Gamefaqs vil ha den.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Lodin@23.07.2004, 17.33
Men i alle dager, har du ikke allerede posta den guiden? Den er som sagt veldig fin, men jeg trur heller Gamefaqs vil ha den.
77701​

Jeg tror han postet den igjen siden den forrige ble slettet da forumet var borte i natt.