Warcraft III: The Frozen Throne

#1
Er det noen av dere som spiller Warcraft på b.net, har forstått at det er mange som liker det på LAN men får inntrykk av at det er lite med b.net.

Her finner dere fin konto på b.net. Bare ta kontakt hvis dere vil spille mot/med meg eller lurer på noe :tommelopp:
(Og ikke klag på statestikken, dere burde heller være glade for meg.. Tenk at jeg kun hadde 36% win på TG04 da jeg fikk 150 win-ikonet mitt. Nå er den gått opp til 48%).
 
#2
Spilte litt når Warcraft III først kom ut. Hadde en konto med litt over 100 solo kamper. Var lvl 15 og hadde rundt 80 seire og 30 tap. Kjøpte Frozen Throne, men jeg kom liksom aldri inn i det. Spilt bare 20 kamper ca.

Var nesten så jeg begynte å spille igjen for noen uker siden, men det ble ikke noe av. Det er mulig at jeg begynner å spille igjen, men nå i November kommer det mye annet jeg skal spille, og World of Warcraft er ikke altfor langt unna heller. Jeg får se.

Det er et veldig bra spill ihvertfall.
 
#3
spiller TFT av og til, men nå har jeg funnet ut at jeg skal gjennomføre RoC på hard :p
blir vel kanskje mer TFT på bnet når jeg er ferdig
 
#4
Spillte det en del før.

Her er en av acc. mine som ennå har stats: The_Lost_Viking

Spillte mest med human, men på lan spiller jeg for tiden med undead.
 
#5
Spillte masse Warcraft III: FT før, men ikke så mye nå lenger. Spiller mest på LAN med Night Elves.
 
#6
Spiller noe ja, men mest på LAN, og da med UD sefflings!
Team-maten min spiller som NE, de få kampene(rundt 20-30 stykk kanskje...) vi har spillt på bnet(AT, solo, random 2v2,3v3,4v4 osv) har vi vunnet, men dette var jo i gode gamle 1.14b`s tider, etter det har jeg kun spillt custom fordi han jeg spillte med er lei hele greia og gav seg...
 
#7
Jeg skulle likt å spille på det på Battle.net men de som hengte der sist jeg sjekka det ut (for 4 mdn siden) var sinnsykt mye bedre enn meg og har svært høy grad. Da er det liksom ikke så gøy å spille der, desverre.
 
#9
Spillte MASSE wc:ft før men nå har jeg begynnt å bli lei av det. spiller mest custom på b.net. yay
 
#10
DotA: Allstars :p
dårlig kopi av den origiale DotA'en fra RoC. altfor ubalansert
 
#11
Dagens spørsmål: Hvor mange ny filmer er det i Frozen Throne? Bare start og slutt, eller for hver campaign?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Kyuzo@04.11.2004, 23.48
Dagens spørsmål: Hvor mange ny filmer er det i Frozen Throne? Bare start og slutt, eller for hver campaign?

Bare start og slutt (?)
 
#13
det var en for hver camp. på RoC, men på TFT er jeg ikke sikker >_<
 
#14
Tja, er inne i ny og ne, men til tider så kan det vær at jeg spiller over lengre tid.
Har vert en ganske god stund siden jeg spillte sist nå, må nesten inn og spille litt.
 
#16
uff
var morsomt en liten stund, men nei...
prøv deg heller på defense of the ancients du, helst på en versjon som ikke er allstars :tommelopp:
 
#18
Spellte mye custom før men nå går det mest i solo og clanmatch....
[ Tips til Ava1on] Lån en cd-key av en som stoler på deg så spiller du på en annen realm]
 
#19
ja spiller en del på b.net, ikke så mye solo da mest custom.. :D men GombaC: det er sinnsykt mange som speller da så er bare å fortsette og hvis ikke du liker "vanlig" game; spill custom da vel :D
 
#20
Spilte en del før, kjøpte det mest for historien og battle.net