Warhawk [PS3]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Warhawk kom ut på Playstation Network i dag. 239 kroner for hele spillet. Kun 800 MB, mindre enn de fleste PSN-demoer. :D

Disc-versjonen, med bonusmateriell (kun intervjuer og slikt, ingen nye spill-features) og medfølgende bluetooth-headset, kommer ut 21. september (og koster sikkert 700 spenn).

Spillet støtter fire spillere splitscreen, og opptil 32 spillere via online eller LAN (med kun én disc).

Ifølge "Playstationdude" på Wikipedia kan man spille mot alle regioner uansett hvilken versjon du har, så det skulle gå greit å kjøpe den kanadiske utgivelsen fra vår favorittnettvideospillsjappe for 385,–

Anmeldelser:

1UP - 8.5/10
Edge - 8/10
EGM - 8/10
Eurogamer - 8/10
Gamespot - 8.5/10
IGN - 8.8/10

Opprinnelig skrevet av Eurogamer
Incognito has taken the DNA of Battlefield and crafted a sublime online console game - a virtual battlezone that serves up more than its fair share of wonderful audio-visuals, but more than that, plays beautifully, with every game you play supplying a key gameplay moment that only online gaming provides.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høres veldig ut som Battlefield 2, men bevares; det er da ikke ille. Grafikken ser veldig PC-aktig ut også, og jeg føler meg temmelig sikker på at de skjermbildene der ser betraktelig mye kjipere ut enn spillet gjør i bevegelse. Hadde jeg eid en PS3 ville jeg nok sjekka det ut. :p

Sånn ellers: Går det an å kjøre en dedikert server på PS3-en og spille på selvsamme server samtidig, slik som det går an på PC? Det hadde vært stilig. :)

Sancti

Terrorkatt
Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tenkte umiddelbart Return Fire da jeg så skjermbildene. ^_^

Spillet virker anstendig nok. Hadde nesten avskrevet det ettersom det ikke akkurat lovet godt for kvaliteten til spillet at de nesten eliminerte boxed-utgaven av det for å sniklansere det på PSN. Synd jeg sannsynligvis aldri får spilt det ... community-en rundt det er sikkert dau som en sild innen jeg får fatt i en PS3.

Terje

mostly harmless
Så, det ser ut til at Warhawk Operation: Omega Dawn slippes på Playstation Store imorgen. Noen som skal ha den?

Det er en oppdatering som inneholder et nytt kart (med fem layouts, samme som de gamle) og et nytt kjøretøy. Det nye kjøretøyet virker artig, det er en passe diger flygreie kalt KT-424 Combat Dropship som i tillegg til piloten kan bære seks passasjerer pluss ett kjøretøy. Flyet er stort og tregt, men tåler visst en del juling pluss at alle passasjerstillingene er maskingeværposisjoner. Ikke noe som virker veldig lett å hanskes med altså. Jeg kan se for meg noen ganske heftige luftkampscener med disse. :)

Det nye kartet skal også ha en ganske annerledes design enn de tidligere, med mye mer kompliserte bygninger å løpe rundt i. Deler av disse kan visstnok bare nås ved å fly dit. I tillegg er dette en nattbane. De gamle kartene blir også noe modifisert for å tilpasses de nye dropshipene.

Selv synes jeg dette virker spennende, tror nok jeg handler den inn ja. :)

Prisen er satt til 6 euro, så jeg tipper femti-seksti kroner her til lands.