Warner Brothers kjøper opp Monolith

#1
Warner Brothers har nå kjøpt opp spillselskaper Monolith Productions, som står bak titler som The Matrix Online, No One Lives Forever og Tron 2.0. Selskapet blir nå en del av Warner Brothers Interactive Entertainment og selve handelen sluttføres 1. oktober.
 
#2
Vet ikke jeg. Regner med at dette betyr at de kun kommer til å lage spill basert på lisenser fra WarnerBros heretter? Hva vil isåfall skje med det utrolig lovende spillet F.E.A.R? Forminsker det sjansene for et nytt No One Lives Forever? Isåfall er det i mine øyne veldig synd.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
De gir deg f.e.a.r.! Cybervoldta det for alt det er verdt i stedet. Shogo er nok dessverre et tapt kapittel. Jeg prøvde Shogo er igjen for en stund sida. Herrejemini jeg ble skuffa. Alt jeg syntes var fantastisk med dette spillet var nå transformert til et uimponerende utexturert helvete med firkantede mennesker og blod som så ut som plastikk. Jeg skulle aldri prøvd det igjen. Og heller levd i illusjonen. *hulk*
Jeg har skikkelig lyst til å fyre opp Blood igjen også, men jeg kommer nok til å bli skuffa der igjen også. Det finnes for søren meg flashspill som har mer imponerende blodeffekter. (ok, der overdreiv jeg)

Visste dere forresten at Warner Bros. kjøpte opp patenten til den første BH-en? De eier snart hele verden. OH Noes' Tis soo OMG!
 
#5
Monolith var vel ikke så kjent var det vel?

Anyway.. De var gode med spill, ta f.eks No one lives forever(1). Kjempespill.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Løgner! Shogo er fortsatt et dritbra spill (bare ser litt frity ut).
En ny kjempemecha FPS er akkurat hva markedet trenger nå.