Warp Pipe 0.4 released!

epp

firm and correct
#2
Fortell oss litt mere om hva dette er for program.
 
#3
Ja det er ikke så dumt:

Warp Pipe Technologies started in early July of 2003 with the intent of allowing all LAN-enabled GameCube games to be played over the Internet. Since the birth of the Internet, Nintendo fans have been able to congregate and share their passion for gaming and the deep Nintendo culture that dates back to Donkey Kong. With the advent of Warp Pipe, Nintendo fans can take their online community to the next level by sharing the raw Nintendo experience that is playing great video games. No longer will you have to worry about friends who may have lost interest in video games, as Warp Pipe both extends and redefines the online community of Nintendo fans. We are dedicated to bringing you the most comprehensive and easy to use solution to bring your GameCube online and experience a whole new opportunity to share the Nintendo experience.

Det er altså en uoffseiell løsning for og spille online med Gamecube... programmet er i ferd med og funke utrolige bra.. i har i ny versjon mange extra gobiter.

Mann finner litt bilder osv av programmet på denne siden:

WarpPipe Pics
 
#4
har du det Scorp? Hvilken spill funker det til? Hvordan funker det? Må du fikse på spillene, hvordan kobler du opp til nettet, og hvordan kobler du deg til en spill server osv? Me forvirret, you forvirret, me all forvirret
 
#5
Det funker ganske enkelt.. veldig enkel layout. Det eneste du trenger er broadband adapter til Gamecube og PC i samme netverket. Spillene det er funker på er spill med LAN støtte. 1080, Mario Kart og Kirbys Air Ride bla.
 
#6
Sperrede porter og slikt, da? Jeg klarer f.eks bare å koble opp PS2-en min til internett hvis jeg kobler den direkte i ADSL-modemet, fordi det er så mye kødd i routeren min. Og vil dette fungere med en gangske dårlig pc (233mhz bl.a)?
 
#8
Ai, så nettop at bredbåndsadapteren koster opp i mot 500... Noen som vet om et sted det blir billigere? Jeg tror uansett at jeg venter litt med dette. Har ingen nettverksspill til GameCube, men jeg får Mariokart denne uken. Det kan uansett være kjekt å ha unlocket litt baner og slikt før jeg spiller online.
 
#11
Det har ikke noe si... alt gå omhverandre når det gjelder Hardware. Spiller ikke noe rolle hvor du kjøper minnekort, kontroller, adaptere osv.
 
#14
keyboardet støtter bare online spill , eller spill hvor det er brukbart med keyboard (for tiden bare pso) , men kanskje utviklerene av warppipe har en løsning på det? at man f.eks kan bruke pc keyboardet eller noe? sjekk ut linken til scorp

Nqon: kan ikke du bare lese om det som alle oss andre?

EDIT: etter under 1 min med lesing fant jeg svaret.
"-- The big feature that is not in this release, but will be coming shortly is Global Chat. So for now you'll just have to use warpzone and private chat with each other"

som sagt; les...
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#15
Warppipe er geniale saker, har brukt det helt siden starten.

Og hvis noen har lyst til å adde meg:
  • Screenname: Kleevah
  • Spiller: Mario Kart only
 
#16
Opprinnelig skrevet av Kleevah@11.06.2004, 22.56
Warppipe er geniale saker, har brukt det helt siden starten.

Og hvis noen har lyst til å adde meg:
  • Screenname: Kleevah
  • Spiller: Mario Kart only
Du som har prøvd dette; hvordan fungerer det? Er det lett å finne motstandere? Stabilitet? osv....

Hvis alle her som bruker warppipe hadde gjort som kleevah her hadde det vært mye enklere å finne motstandere (Egen topic?)

Er ikke online selv, men vurderer seriøst å bli det:p
Må finne ut om dette fungerer i praksis først...
 
#17
Bruk heller Xlink KAI. www.teamxlink.co.uk
Mye MYE MYE mer stabilt, like kjapt om ikke kjappere.
Warppipe er ingenting i forhold..desverre er det så mange som sverger til Warppipe pga. at de er Nintendo fanboys.. så det er ikke så mange brukere der..
 
#18
du mener den er mer stabil, men warppipe har flere brukere?

Det hjelper ikke å være stabilt hvis det ikke er noen å spille mot, uansett.

Warppipe .4 ser jo lovende ut, også...