Warren Spector Presents: Steampunk Willie (Epic Mickey)

You crack me up, little buddy. :durrdog:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Visste det var lurt å kjøpe amerikansk Wii. :smugdog:

Edit:

Vi har tatt en prat med vår PR-kontakt for Disney i Norden, som kunne forklare at primærutgaven utelukkende er på norsk. Det vil derimot komme en alternativ engelsk versjon for de som ønsket annet språk.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tipper jeg skal godprate med GameStop (lol) eller bare bestille fra Play/hytta/zavvi.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så flere anmeldelser og det virker ikke spesielt overbevisende, ingen lock-on funksjon og noen merkelige designvalg (trykk på linken), men med litt tålmodighet tro jeg Damppønk Villy Episk Mikke er en blir en fin spillopplevelse, får se om jeg ikke får lånt det av theger når han kommer hjem fra unatien.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spillvogntog sin omtale er mer positiv. De er enige i kameraprobleme men hadde det tydeligvis gøy med spillet likevel. Det ugunstige er at de mener spillet kommer til sin rett 4-5 timer ut og lurer på hvor mange av de som kjøper spillet har tålmodighet til å oppdage når spillet briljerer.

Lodin

Der Waaaah
Mens Destructoid konkluderte med at det er relativt fomlete, men om man virkelig digger Mikke og gammal Disney så overser man det lett. Tviler på jeg gidder plukke opp dette med det første, men vi får se.

Vi får se.