Warriors 2

Noen her som spiller W2? Det er et av de beste online-RPGs jeg har spilt.

Hele spillet spilles i browseren, uten behov for å laste ned software.

191 forskjellige monstre
4 Raser (Human, Elf, Troll, Dwarf) + Titan som man kan spille etter å ha spilt en runde med de fire andre
12 verdener med over 80 forskjellige steder
Over 251'000 items
218 forskjellige quests

Hele spillet er knyttet tett opp til norrøn mytologi.

Anbefales for de som ikke har prøvd det. Er også på jakt etter andre norske spillere til klanen jeg er leder for.

Link: Warriors 2

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg lagde meg en konto, men *gasp* det koster jo penger, jo! Hvor lenge varer trialperioden? Akkurat nå har jeg ikke råd til annet enn nudler, så det blir nok ikke warrioring på meg med det første.

Opprinnelig skrevet av Buggz@24.08.2005, 10.03
Jeg lagde meg en konto, men *gasp* det koster jo penger, jo!  Hvor lenge varer trialperioden?  Akkurat nå har jeg ikke råd til annet enn nudler, så det blir nok ikke warrioring på meg med det første.
254760​
Både og, man kan spille uten å betale (er unlimited trial) men er noen få begrensninger, du får færre turns per dag, og kan ikke lage klaner. Det er vel eneste begrensningene. Så er fullt mulig å spille det uten å betale noe. Mener du får enten 20 eller 30 dager etter registrering med full konto.

Prisen er jo heller ikke stort å si på sånn sett. $9.99 for 88 dager på basic konto, noe som vel skulle tilsvare 80 øre per dag. I tillegg får man loyalty bonuser:

Silver account 10% 100 SEK
Gold account 20% 200 SEK
Platinum Account 30% 400 SEK
Diamond Account 50% 800 SEK

Så når du har betalt totalt 100 SEK får du 10% rabatt på alle betalinger etter det, når du totalt har betalt 200 SEK får du 20% rabatt osv...

Har selv spilt ganske lenge på såkalt "expired account" og er ikke noe problem, annet enn at man utvikler seg saktere siden man får færre turns per dag.