Wii ambassador (500 gratis wii points) - funker ikke

Fant ingen tråd om dette. Er heller ikke sikker på om dette er postet i feil del, men jeg er ny, så beklager om det er tilfelle,. Er det noen her som har lyst til å bytte Wii Friend Codes så vi kan tjene 500 gratis wii points hver :D?
Det er lett. Men husk at dette ikke fungerer hvis det er mer enn 30 dager siden du koblet wiien på nett og var på wii shop channel første gang!

1. Gå til Wii Shop Channel.
2. Trykk på Connection ambassador promotion
3. Trykk person that has helped
4. Skriv inn min Wii friend kode
5. Send meg en pm med din friend code eller post i denne tråden, så skal jeg skrive inn din wii friend code.

Det er kjempeenkelt, og vi får begge 500 gratis wii points.

Dette er jo egentlig ikke noe nytt, men siden jeg ikke har rørt wiien min på måneder og heller ikke fått meg med noe særlig nyheter, så har jeg ikke fått høre om dette før nå!
Les mer her: http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB...es_connection_ambassador_promotion_14834.html

Min Wii Friend Code er 0712 - 4790 - 1853 - 6857 :)

Lodin

Der Waaaah
Rimlig sikker på at det ikke går å scamme dette systemet hvis begge allerede er kobla mot nettet, men ok.

Dette er meg: 2023-0979-1899-9468. Prøver din kode nuh.

E: Nope, funker ikke.

To sek, så skal jeg prøve din først?

Edit: sant, viktig ting jeg glemte å nevne, det må være under 30 dager siden personen koblet opp wiien på nett for første gang..

Sry dobbeltpost, men det funker, så lenge det er en måned eller mindre siden dere fikk wii på nett første gang. Har det gått mer enn 30 dager, så går det ikke. Det står også på siden jeg linket til :)

Lodin

Der Waaaah
Derp, får bare feilmelding om at koden min ikke er registrert av deg ennå. Om det funker seinere kan vi bare ta å regge hverandre i friendslistene våre også og så kan jeg gifte deg et NES-spill for de 500 spenna.